Gå til innhold

BeSafe IZI Sleep Safaristyle - Er den ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan få denne kjøpt PENT brukt med base for 1500kr. Er det en grei deal? Noen som har peilig, for det har nemlig ikke jeg:)

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia.

Ja, det er billig!

Fikk selv kjøpe hos en bekjent, veeldig lite brukt, til kr 1000,- og det er uten base.

Sjekket påforhånd rundt på nettet og det har ligget på over 2000 inkl base.

Go for it!

Skrevet

Bra pris, men setet i seg selv er veldig tungt å bære. Jeg hadde bestemt meg for dette setet helt til jeg var i butikken og løftet på det sammenliknet med flere andre typer, og det er TUNGT. Skal tross alt en baby oppi der i tillegg, og hva er vitsen med sete med base som gjør det enkelt å ta setet inn og ut av bilen dersom man ikke orker å bære på det uansett? :)

Skrevet

Jeg var ute etter dette bilsetet brukt og 1500,- med base er det de fleste lå på. Men jeg endte opp med å kjøpe nytt pga sikkerhet. Man vet aldri hva man kjøper, med mindre man kjenner vedkommede.

Det er et tungt sete ja, men det gjør det mer solid enn de lettere. Kjekt å kunne legge ned ryggen hvis barnet sovner. Husker fra sist at det ofte ble til at vesla ble sittende litt for lenge i stolen etter vi kom fram fordi hun sov og vi ikke hadde hjerte til å vekke henne.

Skrevet

Takk for bra svar! Jeg var nettopp på babyshop og prøvde å løfte alle sammen:) Ja, det var tyngre...men det beste på markede sa damen i kasse. Det så mest konf. ut og...jeg slår til!

Skrevet

jeg har kjøpt den modellen. i sverige riktig nok, men de er blyyyytunge. brukte litt tid på å bestemme meg, men tyngden kommer pga ligge funskjonen og ekstra polstring i sidene for kollisjon. Vi kjøpte denne fordi vi skal bruke den på ett vognstell og ville spare plass i bilen når vi skulle ut på småturer. så vi skulle slippe å dra med vogn osv. Nå kjøpte jeg understell til vognen brukt og da fulgte det med dreamy bag, så strengt tatt hadde jeg ikke trengt det. Men, jeg betaler nok heller litt ekstra for sikkerhet ja...

1500,- var billig. jeg ga uten base på den billigste butikken på svinesund 1798,- sek, betalte m visa så det kom på 1379,- eller noe sånt med kursen den dagen. base i tillegg da kom på 998,- sek tror jeg det var, så det har jeg sendt svigerfar avgårde for å kjøpe ;0)

Skrevet

Liggefunksjonen på setet er et stort pluss, det er jeg enig i, men at det er så mye mer solid enn de som er lettere vet jeg ikke helt om jeg kjøper. Setet kom bra ut i tester, men scoret kun middels på sidekollisjonstest sist det ble testet av forbukerrapporten, så da lurer jeg på hva all den ekstra sidepolstringen er for :) Setet veier jo faktisk 6kg bare i seg selv, i motsetning til for eksempel Maxi-Cosi Cabriofix som veier 3,3kg eller Britax sitt som veier 3,8kg og begge kommer alltid veldig bra ut i tester de også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...