Gå til innhold

Dager igjen? 2. juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

31dager igjne til termin <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 dager, og lei.. maserier i nesten ei uke, så har fått falske forhåpninger her i mange dager :( ærsj, ungen kommer sikkert ikke engang.. han trives for godt så han kommer til og bo inni magen min resten av livet.. men det skal jeg huske på når han blir lei om noen år, da blir det ikke noe kjære mor nei, da får han ikke komme ut da heller :P

Skrevet

44 daga, 6 uke. stooorkoooose mæ med magen!

Og d syns æ aille dokker aindre skal også! selv om d e sinnsykt slitsomt og ondt hær og dær tel tider.

Kainskje e d siste gang vi får oppleve liv i magen våres. Og når magen e borte e d mange som savne den.. tru d eller ei....

Skrevet

44 dager igjen her også:))

Skrevet

uff nei, har kost meg med magen frem til for ei uke siden.. nå er det nok :P kommer ikke til og savne og være gravid og håper virkelig ikke jeg skal bli det igjen.. to er mer en nok for min del :))

Skrevet

2 dager igjen, og skikkelig lei/sur i dag! Er d mulig å bli sååå lei når man er så nærme???:)

Skrevet

-4 dager og jeg er så lei. Kjennes ikke ut som om noe er i ferd med å skje heller..... Sukk :-)

Skrevet

det er mulig å bli enda surere;-) jeg er 5 dager over termin.... suuuukk

Skrevet

17 dager her, koser meg med permisjonen og sol foreløpig =)

Skrevet

7dager igjen! vil det skal skje noe snart! Til jordmor etterpå kanskje ho har no oppløftende å si.. hehe!

Skrevet

1 dag igjen! Termin torsdag 3. juni. Går rundt er her med en tøyelig 3 cm åpning og blir litt skuffet hver morgen det ikke har skjedd noe. Ingen tegn til fødsel bortsett fra mye nedpress og kynnere(ikke vonde riktig nok). Hm... men belager meg på å gå slik til mandag, da kan frustrasjonen så smått begynne å komme!

Vet jo fra sist gang at det kan skje fortere enn man tror uten noe forvarsel. Kan ikke hjelpe for å undre meg litt over hvor lenge man egentlig kan gå så moden uten at det skjer noe...

Skrevet

20 dager igjen til termin... Ooooh, det nærmer seg.

Skrevet

42 dager igjen:) høygravid om 2 dager:):)

Skrevet

40 dager her også. Nå er jeg endelig høygravid :)

Skrevet

31 dager igjen:)

Skrevet

29 dager! Under 30! Føler plutselig at jeg har dårlig tid. Men det har jeg jo ikke :-)

Skrevet

12 dager igjen. Er i utgangspunktet innstilt på å gå over, men nå som det har blitt juni kjenner jeg ekstra godt etter på alt om det kan være noe på gang.

Hadde egentlig vært greit å slippe å gå over, spesielt fordi jeg kommer til å klikke når folk begynner å mase og spørre. Måtte si til ei venninne som spurte hver kveld i helga om det skjedde noe at hun ikke kom til å få vite noe før ungen var ute uansett. Hjalp tydeligvis, for har ikke hørt noe mas fra henne etterpå.

Skrevet

Her er det 53 dager til termin og 41 til ks:)

Skrevet

69 dager til termin, og 62 til ks :)

Skrevet

86 dager, og vogna er i hus :) ikke så mange kryss igjen på lista nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...