Gå til innhold

Åhhh, må bare få sagt det!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så irritert!! Jeg sitter og ser på frustrerte fruer etterfulgt av privat praksis. Mannen min vet veeeeldig godt at det er "hellig tid" for meg. Så kommer han inn da og slenger seg ned og begynner å prate om vår flytteprosess og praktiske ting rundt dette i 20 min! Heldigvis kan vi pause programmet, men det er ikke det som er poenget!! Det bare koker i meg, kanskje overdrevent, men han vet bedre og føler at min tid ikke blir respektert. Han hadde tydelig behov for å prate om det og han har av og til issues i forhold til det å føle seg avvist. Så jeg vil være en god og støttende kone... Mens det koker.. Ganske frustrert frue!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er snart fotball-VM, og hevnen er søt. ;-)

Skrevet

He he, det er sant! Var faktisk såpass sinna at jeg sov på sofaen i natt... Etter jeg fødte , og det er 19 mnd siden, har jeg vært uforståelig humørsyk spesiellt 2 ganger i mnd. Ingen tvil om at jeg overreagerte!Han beklaget seg i dag og sa at han ble litt for ivrig og om pauseknappen ikke var det ville han aldri gjort det:)

Skrevet

Liker veldig godt å se på frustrerte fruer og privat praksis selv, men ærlig talt så kommer vel familien før tv-programmer? Og flytteprosess og det som hører med er vel viktigere for dere enn tv`n? Overdrevent å legge seg på sofaen av den grunn. Min mening...

Skrevet

Hæ? klarer du ikke begge deler samtidig? Som mor er man jo vant til å kjøre på ørten kanaler....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...