Gå til innhold

om å legge seg etter gifte menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får inntrykk av at dette er så fy fy.

Jeg skjønner ikke helt den jeg. Livet er for kort til å ikke prøve og få det man vil ha, tenker nå jeg. Den gifte mannen har jo fri vilje, og kan fritt takke nei til eventuelle tilbud. Dersom han takker ja, så er han vel good riddence for kona si uansett?

Dersom jeg hadde møtt en mann, som jeg trodde var den rette for meg, så hadde jeg prøvd meg.

Jeg er selv godt gift, og blir på ingen måte irritert når kvinner legger seg etter min man. Det må være lov å prøve seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt motto: det går ikke an å "stjele" en lykkelig mann.

Jeg har en gang blitt sammen med en som var gift. Og tro meg, han gjorde selv en iherdig innsats!!! det er fakitsk ikke helt sant det noen sier at man "legger seg etter dem" - tvert imot holdt jeg stand så lenge som mulig, helt til han selv sa at det var irreversibelt, han kunne aldri føle for kona mer osv.

Men andre kom til MEG og klagde etterpå, bl a kona hans (forståelig nok) og morra hans (idiotisk, hun kunne vel ha brukt seg på sønnen i stedet???) og morra mi - der kunne jeg bare si, skifter han beite så lett, så er det ikke rett beite han er på.

Skrevet

Mye klokt i mottoet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...