Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Kan vi noen gang få nok par?? Jeg kan ikke.. Har stadig lyst på nye.. Og fant en gang ett skilt der det sto at " det er enhvers kvinne rett med ett nytt par sko i måneden", tenkte jeg skulle leve etter den hehe:))
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Jeg elsker sko!! =D Men jeg har ikke råd til å kjøpe sko så ofte, ikke annen hver mnd heller dessverre! Da må jeg nedprioritere klær eller andre ting som barna trenger.
Lene~mor til tre Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg klarer meg så lenge jeg har ett par joggesko, ett par sandaler, ett par støvler og ett par pensko hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2010 Har kjøptmeg ett par nye sommersko. Dyre men rålekre og utrolig gode på foten:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Hm, hva skal jeg svare på dette? klarer meg med et par joggesko jeg da... Jeg har i tillegg støvler, bunadsko, slipperser, og pensko som passer til "galla" kjolen min. Må inndrømme at nå når jeg skulle ha på meg tights og tunika (har ikke brukt det siden i vinter med støvletter til) så ønsket jeg at jeg hadde et par småsko. Kanskje jeg går til anskaffelse av det i løpet av sommeren.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Elsker sko.. Hadde og har kanskje nå også skodilla.. Men har vært flink til å ikke kjøpe så mange i de siste.. ) Men vet jeg skal investere i et par eller tre nå til sommeren.. Flere forskjellige som jeg kunne tenkt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå