fjåsa1980 Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Lurer på hvor ofte det er vanlig å få kynnere i løpet av en dag. Har fått spørsmål fra jordmor om jeg har mye kynnere. Men er det et par ganger om dagen eller ti eller tjue ganger. Jeg har sikkert mellom ti og tjue kynnere om dagen, er annengangs og i uke 25. De er ikke spesielt vonde, en kan da være ubehagelige. Andre med noe erfaring rundt dette?
mamasol Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er 25 uker på vei nå og merker faktisk veldig lite kynnere til tross for at dette er andre gang jeg går gravid. Merket imidlertid litt i starten, men nå veldig lite.
2 boys & now pink Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er gravid med tredje barnet og har ALDRI hatt en kynner! Jeg er 22+2 nå
shewolf og 2 valper Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er nå i uke 22, og har kynnere omtrent 20-30 ganger pr dag. Noen dager flere. Dette er andre svangerskap, og det har vært likt i begge. Kynnerne hos meg begynner allerede i uke 8-10 og varer frem til fødsel. De kan være svært så ubehagelige hos meg, nesten på grensen til vondt.
vartogdensötalillaflickanvägen Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er i uke 17 og kjenner meg igjen i det shewolf skriver. Har sikkert kynnere 3-4 ganger i timen, de varer lenge og gjør på grensen til vondt! Kan bre seg bak til ryggen, og gi meg kvalmebølger. Dette er svangerskap nr 2 og det var likt i første.
Hegeveronica Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Hei er i uke 27 nå har så mange kynnere at jeg teller de ikke , men dette er også min 4 datter så det blir vist flere og flere etterhvert svangerskap. Har hatt kynnere alle mine svangerskap utenom den første da. De er ikke sånn kjempe vonde bare såååååååååå ubehangelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå