Gå til innhold

Privat Ul på Torsdag:) og noen spm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så usikker på hva terminen min var siden jeg hadde så uregelmessig menstrusjon før jeg ble gravid.. Men tror selv jeg er 13+5 i dag:) Så hadde vi ikke fått Ul før 30Juli, og syntes dette var veldig lenge og vente.. så Samboern min ringte i går til bodø på en privat klinikk som heter på vei( er fra Mo i Rana) og bestillte ul , og fikk allerede førstkommende Torsdag:) Noen som har vært på den klinikken ? Vi gleder oss , men er også urolig for at noe skal være galt... prøver å ikke tenke sånn men er ikke så lett, siden vi prøvde så lenge før jeg ble gravid og har Lavt stoffskifte...

Noen som har erfaring med graviditet og lavt stoffskifte..? Tar blodprøver 1 gang i mnd.. og Tsh var 0,3 sist så det er jo kjempe bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke svare deg på noe om lavt stoffskifte, men har litt erfaring i å prøve lenge (3 år).

Da jeg var på første kontroll hos jordmor, mente hun at lang tids prøving og at jeg hadde tatt noen hensyn underveis, f.eks. ekstremt lite alkohol, var veldig gunstig for babyen. Da hadde kroppen min brukt de tre årene på å bli klar.

Satser på at kroppen din er veldig klar for babyen og at alt er bra.

Gled deg til å se en miniatyr-baby på torsdag!!

Lykke til!

Skrevet

Takk for det:) Har enda ikke vært til Jordmor, bare til lege, og han var ikke særlig pratsom.. Jeg gikk uten prevangsjon i 2 og et halvt år, misten mensen da jeg slutta på p-piller i to år, så etter litt uregelmessig mensen i et halvt år ble jeg endelig gravid:) Var nok ustabilt stoffskifte som var årsaken til at jeg ikke fikk mensen.. Gleder oss så til å se miniatyr baby på torsdag, har ikke fådd prøvd å høre hjertelyden heller så er kjempe spent:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...