*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Kan få denne billig og pent brukt, men har googlet den og ser den ikke har fått de aller beste karakterer og tilbakemeldinger?... noen som har erfaringer å dele??
Minimo <3 Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har Quinny speedy med dreamy bag! har enda ikke brukt den, men er veldig fornøyd med vognen
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2010 hva er forskjellen? hørt så mye dårlig om freestyle så er usikker..
PregZilla Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Hadde freestyle til førstemann, og var veldig fornøyd. Hadde den de årenene/perioden han trengte vogn. Blir det samme denne gangen også. Rimelig i innkjøp, lett å slå sammen, ta av hjul, trille med en hånd, og den jeg hadde da hadde slike glatte dekk uten spor så klabbing på vinterføre var ikkeno problem. Det eneste minuset var at selve bagen vokste han fort ut av. Helt grei vogn som fylte behovet. Blir litt overrasket over at mange jeg kjenner og hører om kjøper flere vogner, hva er poenget bortsett fra å hive penger ut vinduet. (jaja må innrømme at jeg kjøpte en reisetrille da vi skulle til syden så vi slapp og dra på hele vogna).
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2010 hmm,er ikke sikker på hva jeg skal. får se på den, er usikker om den har lett for å velte?
Gjest Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 jeg har akkurat kjøpt det nå, brukt av en venninde. Vi er en jente gjeng på fire som egentlig bare har sendt alt av baby og mamma utstyr rundt i ring noen år nå;0) Kjekt evttu. men alle de har vært veldig fornøyd med den. Nå er vel egentlig ikke bagen så stor att det er naturlig å bruke den etter de blir ca 8 mnd syns jeg da, og da sitter de jo som regel vendt mot oss. da er den god og stabil på hjulene ja. men det er nok ikke noe vogn som blir brukt lenge...
Turbojenta og lillesøster Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Ingen erfaringer selv med den men ei jeg kjenner godt sa hun var sånn passe fornøyd. Det som plaget hun mest var at vogna var litt ustabil, spesielt når man hadde sportsdelen vendt mot deg og man la ned ryggen. Tyngdefordelingen var visst bedre når man snudde sittedelen fra deg. I tillegg var den veldig bred over bakhjulene slik at hun hadde problemer med kasser i butikker der det ikke var to kasser som var vendt mot hverandre hvis du skjønner Men dette ser ut til å være et problem på andre quinny vogner også, for vi har arvet en Buzz som vi skal ha som ekstravogn hos mine foreldre (på andre siden av landet) og den er også veldig bred!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2010 Får se til helga når jeg skal se på vogna... noen andre anbefalinger? vogner med 3 hjul som er BRA? hvordan er 3-hjulingene på snø i forhold til de med 4 hjul?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå