Gå til innhold

Tidlig ultralyd??


Dessa ღENDELIGღ

Anbefalte innlegg

Når har dere vært på tidlig ultralyd? Når er det liksom greit å dra på tidlig UL?? Er 5+3 på vei i dag, og lurer på om jeg skal bestille en UL til uka igjen.. Har hatt en blødning og er litt redd for at noe skal være galt.. Hmm.. Var sånn i mitt forrige svangerskap også, og det gikk jo fint.. Men jeg klarer ikke helt å slappe av før jeg ser at alt er bra.. Er det for tidlig å ha en UL når man er 6+3 på vei? Ser man no særlig da?? Eller er det bortkastet??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk egentlig time til UL når jeg var 7+4, da regnet de meg å kunne se hjerte, men så kom det noe i veien og jeg måtte vente til i går, 9+3, og det var verdt all ventinga, for nå så vi veldig godt en bitte liten tass der inne med bankende hjerte , og armer og bein som sprella i vei<3

Så om du klarer det, er mitt råd å smøre deg med litt tolmodighet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i dag. Skulle egentlig bare til GU sjekk pga kløe og litt svie... usj... men rett før jeg dro hjemmefra hadde jeg en god del friskt blod på papiret. Når jeg kom inn til kontrollen så tok hun en innvendig UL og vi så et bittelite bankende hjerte. Det var en utrolig lettelse! Vet at det er vanlig med små blødninger, men jeg har ikke hatt det før i mine to forrige svangerskap. Hun kunne ikke se hvor blødningen kom fra, men det var helt vanlig det også.

 

Jeg er 6+0 i dag, og lille erten inni der var 7 mm stor... Jeg var foresten på en privat klinikk, og betalte 800 kr. Det var prisen på en GU både med og uten UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Æ va på innvendig ultralyd når æ va 4+3 pga at æ hadd så store magesmerta, men va itj nå bilda å få for at d va så lite, va bare en bitte bitte bitteliten hvit flekk... men dæm så nå ihvertfall at æ va gravid :)

 

No e æ 9+4 så tenkt æ skull bestill mæ privat ul no for no ska man nå se mer ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Har fått time på tirsdag.. Da er jeg 6+3 i følge mine beregninger.. Kanskje jeg bør vente enda en uke da kanskje.. Litt kjedelig hvis jeg er kortere på vei, og de derfor ikke ser noe.. Koster jo 1000 kr For tidlig UL... Får vurdere litt sammen med mannen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL da jeg var 5 og 7 uker på vei i mitt forrige svangerskap pga av blødning. Da så jeg ikke stort mer enn enn den posen og en liten strek. Var på UL nå da jeg var 9 uker på vei og da så vi både hjerte og beina. Dessverre så sov h*n så vi så ingen bevegelse.

Så jeg vil kanskje anbefale deg å smøre deg med litt tålmodighet og vente litt. Tror du vil få mer ut av det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå 5+6 i dag.. Virker som en evighet å vente til uke 9.. Men jeg skjønner jo at det kanskje er verdt å vente.. Kjedelig å ikke få noe ut av timen.. Får bare være tålmodig å vente.. Ække god på det, men får prøve ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...