Topmodel Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Han begnte i 2 års alderen men han snakket ikke . bare mamma og pappa .han gråter fremdeles vankelig å få vite opdatering fra han. bhg personale er ikke flink til å oppdatere heller .Det er jeg som må spørre dem .
Mandalas Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Hvor gammel er han nå, hvor lenge har han gått der? Hvordan protesterer han? Prater han mer nå?
Dronning Sånnja Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Om han ikke vil gå i barnehagen, la ham vaere hjemme en stund til. Du er mammaen hans, du kjenner innerst inne hva som er best for ham. Lytt til hjertet ditt og gjör deretter.
Topmodel Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2010 han blir 3 år om noen dager. Han har gått i bhg fra høsten 2009.han han slår meg sier at nei vil ikke i bhg vil være med pappa hjem. slår meg eller pappa. det gjør han hverdag. men han leker bra når vi går for hente. jeg prøver å spørre han om hva gjør de i bhg . vi snakker om de vokne også .
Gjest Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Ja, for det er alltid bra å la 3-åringer ta slike beslutninger selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå