Gå til innhold

Treige Fame...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det gått over 1 mnd. siden jeg var på Fame å tok sånn gravid-fotografering(gratis), skulle få bildene på mail etter noen dager, men ennå ikke sett snurten av dem...sukk...

Har ringt å purret på dem et par ganger og sendt 2 mailer, uten at d har gått fortere av den grunn..

Nesten så jeg ikke vil ha babyfotografering der når lillemann kommer når jeg ser hvor utrolig lang tid det tar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor var du?

Jeg har hørt at det ikke skal ta så lang tid i det heletatt?

Kjedelig å gå å vente

Skrevet

Var på Steinkjer...andre jeg har pratet med har sagt d kun tok noen få dager...hmpfrrr....

Skrevet

Så merkeligt. Me var ein gjeng fra BIM som tok gruppebilder og fekk de etter tre dager!!

var i går og tok bilder åleine, håper det ikkje tar så lang tid det heller.

Skrevet

Ja dette syns jeg var pussig...kansje bare meg de er treige med da...hm..irriterende.

Skrevet

Kan jeg spørre hvor langt dere var på vei da dere tok bildene? Vurderer å benytte meg av fame jeg også, var jo med en sånn kupong i gravidbladet. Men kjipt at de er treige da...!

Skrevet

Kjedelig at de er treige da. Jeg var sammen med mammaønske og tok gruppebilder som kom to dager etterpå på mail. I tillegg tok jeg bilder selv den samme dagen og de kom også samtidig som de andre. Spørs kanskje litt på hvilket studio man går til. Det er vel noen som jobber i det lokale studioet som redigerer bildene etterpå så mulig derfor det er så stor forskjell på det. Du har husket å registrere deg inne på famesidene med brukernavn og passord slik som det sto på den lappen du fikk med sant?

Skrevet

ja d spørs...fikk ikke med noen lapp etter fotograferingen jeg..leverte kun lappen om gratis fotografering til fotografen med mail-adressen min på.Nå ble jeg virkelig forvirret,kansje det er derfor d tar vinter og vår??

Var forøvrig ca. 31-32 uker på vei når jeg ble fotografert;)

Skrevet

Eg tok gruppebilde då eg var 31 uker på vei ca. Var å tok bilder av berre meg no tysdag, då var eg litt over 33 uker på vei. Ville gjere det før magen "detter" og før eg får eventuelle strekkmerker ;-)

Skrevet

Ringte igjen i dag...får svar hva som skjer litt før 4 idag,for fotografen var ikke inne..Er skikkelig lei av å vente nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...