Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 JA !! Fantastisk oppfinnelse ) Ikke vondt å sette inn, merker ikke at den er der (bortsett fra at jeg "mistet" mensen... buhu... NOT!) og ikke vond å fjerne. Har 3 barn og har satt inn h.spiral ca 3 mnd etter hver fødsel. Er gravid med nr.4 nå, og gleder meg til spiral allerede )
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Nei. Min satte seg på tvers og måtte ut i narkose. Og før den snudde seg så kjente mannen min trådene, så det var det sexlivet
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 annie 19.59 her Da har jo du vært max uheldig !! Mannen min kjente trådene etter første spiral, så da gikk jeg til legen slik at han bare klipte bort en bit til. Problemfritt!! Har hele 27 venninner med h.spiral, og alle er strålende fornøyde. De fleste av dem har hatt flere ganger. )
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Tja? Hos meg ekstremt vond innsetting (bakovervendt livmor + ikke født vaginalt). Måtte to forsøk til + bedøvelse, men som sagt smertefullt. Gjør det aldri igjen. Har hatt store mensblødninger, langvarige mensblødninger og mye småblødninger i 6 mnd. Nå ser det ut til å rette seg, men jeg gruer meg veldig til å ta den ut når den tid kommer. Det skal understrekes at jeg tilhører gruppa "svært sjeldent" når det kommer til problemer med innsetting.
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Jeg var faktisk fornøyd i flere år uten mensen, men så fikk jeg infeksjon (greit nok, litt smerter bare) fjernet den, ble gravid, satt inn ny 6 mnd etter fødsel, den stakk legen gjennom livmor under innsetting og det gjorde VONDT! Måtte opereres ut, det ble blødninger under operasjonen og jeg endte med nesten et nytt keisersnitt. Ikke spiralen sin feil, men en idiotlege;) Denne historien har jeg skrevet så mange ganger her inne, så jeg begynner vel å gjenta meg i det kjedsommelige.
Ugl@ Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er veldig fornøyd. Slipper mensen og har et trygt prevensjonsmiddel siden vi synes det holder med 3 barn. Ønsker ikke å gjøre noe radikalt noen av oss, så kommer trolig til å bruke dette så lenge jeg kan og har behov for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå