Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Kan du fortelle meg hvor bankkortet mitt er? Føler jeg har sett overalt. Ganske sikker på at det er her hjemme et sted.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Det ligger i den øverste skuffen i en trehvit kommode..
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Å herregud.. Fikk frysninger! Hehe.. du er god! Men har leitet oppi der flere ganger, fordi jeg ofte har det oppi der.. Men siden du sa det, skal jeg sjekke en gang til! Så gøy:) Hvis du vil mer, er det bare å kjøre på med andre ting du har å si meg:p
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Det lå ikke oppi der heller. Tok ut alt og leitet nøye. Men mulig du "så" det fordi det ofte ligger oppi der. Jeg skal ringe å høre hos foreldrene mine om jeg kan ha glemt de der. De har også en trehvit kommode:p I'll let you know. Kanskje du har andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #11 Skrevet 1. juni 2010 Hmmm. Det var liksom dette som føltes så riktig. Beklager, men det var jo en sjans Håper det dukker opp.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #12 Skrevet 1. juni 2010 SERIØST!! Det er det sykeste! hehe.. Mamma fant det på sin hvite kommode!!!! Overtroisk eller ikke, men jeg er imponert!!! Tusen takk! Hadde tatt lang tid om ikke du sa det, for mamma hadde ikke sett det, og jeg hadde ikke tenkt på at det kunne ligge der!! Nå er jeg din største fan! Hva mer ser du? Eller kanskje du vil gi deg på topp? I'm shocked! HI
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #13 Skrevet 1. juni 2010 Hehe, jeg og.... Hyggelig at jeg kunne hjelpe deg. Har dessverre bare evner av og til, og stort sett i forhold til å finne ting. Morsomt at du fant det. Kjipt å ikke vite hvor bankkortet er. Ha en fin kveld.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #14 Skrevet 1. juni 2010 Takk igjen:) Var faktisk nesten usannsynlig at det kunne ligge der, så hadde ikke tenkt på det i det hele tatt. Ja, var på tide å handle igjen i dag, gitt.. Godt jeg vet hvor det er nå da:) Ha en fin kveld du også Happyface -HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå