unge2011*har født* Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Har termin rundt omkring 19. januar og lurer på om det er andre som har terminen på samme tiden??! Hvordan har dere det? Hadde vert koslig å holde kontakten!
annef Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Heisann! Er fra skien og har termin ca 3. januar! Er plaga med kvalme, men går veldig opp og ned fra dag til dag. Hadde vært koslig med kontakt, ja. Håper flere svarer deg så kan vi kanskje starte egene BIM- treff, hvis vi bor i næheten av hverandre! Hvordan går d med deg om dagen??
unge2011*har født* Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2010 så koslig, eg er fra Vest-telemark så det er jo ikkje kjempelangt unna! Har hatt en periode med kvalme og ingen mat frister så det er vansklig å få i seg noe... men går bedre nå heldigvis! Eg er 23 år og er med førstemann! Du da?
annef Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Klarer bare lett mat som salater og havregryn o.s.v. Føler meg nesten som en kanin, knasker gulerøtter hele dagen. Dette er også min første. Jeg er 30. Vi får håpe d er flere som gir en lyd ellers kan vi to kanskje møtes. Har du fått ordnet profilen din?? Postkasse o.s.v. Så kan vi skrive der istede?!
NinkyNonken Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Jeg bor også i Skien og har termin 22. januar. Jeg er 27 år og har en gutt på to år fra før. Koelig å kunne følge noen på veien videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå