Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 ...så det var førsøkt dradt i gang mobbing, så derfor blir man oppfordret til å steme på Emely fra Østfold... Jeg barer lurer på hva den mobbingen dreide seg om? Hvilken tråd var det?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Noen som skreiv at hun var blubbete og hadde mange bilringer bare
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Bare blubbete og bilringer? Det var vel mer "ÆÆÆÆSJJJ, feite unger!" med link til bildet av jenta.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Ja, det er jo voksent.... Håper det innlegget blir sletta. Hadde ikke fått det med meg.... HI
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Jeg rappoterte innlegget, men det ligger der ennå. Det er jammen fine moderatorer.. Skjønner ikke at det ikke blir slettet. Det er det verste innlegget jeg har lest her inne.Fatter ikke at det er mulig å være så stygg mot små barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå