Gå til innhold

Er så kjekt!


***Lille lykke***

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 17 og kjenner daglig bevegelser inne i magen! :) Masse aktivitet! Hin dagen kjente til og med samboeren min utvendig noen små dult. Så herlig!!! Gleder meg sånn til ul nå, å få vite hvem som gjemmer seg inni der :P

 

Hadde ikke trodd jeg skulle få kjenne liv så tidlig i svangerskapet, da jeg var i uke 21/22 forrige gang jeg kjente noe!

 

STAS!

 

Noen andre som kjenner masse kribling i magen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner masse liv i magen, gjort det noen uker nå. Er 19 uker på vei, men regner med siden det er to i magen og tredje gang jeg er gravid, så er det lettere kjenne liv og :-)

 

Og veldig deilig, gjør at jeg slipper uroe meg for at det har skjedd noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kjenner litt på kveldene. Men da må jeg ligge helt stille på ryggen i senga og slappe av :) Jeg har jo ikke vært gravid før, men det er noe rart som jeg kjenner innimellom like under navlen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt sikkert babyen du kjenner. I begynnelsen er det vanskelig å skille mellom det og vanlig mageromling, men når du har kjent på det en stund så vet du forskjellen ;) Er kjempedeilig! Og så godt å vite at den er våken og i live :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja utrolig kjekt er det!:D

Jeg er 16+6 i dag, og har kjent det i litt over en uke nå;) Utrolig rart å kjenne at der er noen inni der! Samboeren min fikk til og med kjenne det på lørdag, så det var skikkelig stas:)

Blir gøy å treffe den lille krabaten på første UL:)..bare en og en halv uke igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kjennes ut som romling, men ikke sånn romling jeg har kjent før jeg ble gravid :) Men i overigår kom det et tydelig "prikk" rett under navlen. Det var skikkelig rart og det MÅ jo bare være kreket inni der :)

 

Åh, jeg håper vi får se om det er jente eller gutt når jeg skal på ultralyd i slutten av juni. Er 19+6 da, så forhåpentligvis klarer de å finne det ut. Jeg har bekymra meg sånn for at vi kan få dårlige nyheter på ultralyden, egentlig helt uten grunn. Men alt så bra ut på privat UL i uke 12 og nå kjennes det jo ut som det er noe som romsterer inni der. Er det noe, så råder vi ikke over det, men jeg tror jeg dropper de dumme tankene og tenker positivt istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får tenke at i de aller fleste tilfeller går det bra! Vi og var på ul i uke 12 og alt så fint ut :) Så nå gleder vi oss til ordinær ul i slutten av neste uke!! Klarer nesten ikke vente!

 

Min lille krabat våkner og gymmer litt hver kveld i 12 tiden. Hehe... Og da kan man både se og kjenne på utsiden, mellom trusekanten og navlen. Føler jeg har en enorm mage allerede! Hadde ikke så stor mage før ul forrige gang :S Men dog er det ingen som har sett at jeg er gravid ennå :P Hvertfall ikke sagt noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så artig med ordinær ultralyd snart! Det er jo snart her også, men må bare over "kneika" med de siste jobbeukene to før sommerferie før jeg klarer å se at det ikke er så lenge til :)

 

Det er ingen som har sagt noe her heller, men det syns nok at jeg har blitt litt rundere over magen. Idag var første dag med mammabukse og da bula det ut mer med en gang. Hadde liksom ikke bukser med trange liv som stua alt inne lenger. Nå var det bare fri flyt ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...