Gå til innhold

Litt av noen dager...eksamensstress og hell i uhell!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herreguuuuuud! Jeg har hjemmeeksamen nå, i to uker. Fikk utdelt oppgaven på fredag og har jobbet med strategi i helgen. I går begynte jeg på logo, og akkurat i det jeg skulle lagre den, slo maskinen seg av og døde. Jeg skjønte ingenting, hva f**n liksom?! Prøvde å slå den på, men neida, ikke noe liv. Ringte pappa og han ga meg noen koder jeg skulle prøve men det gikk ikke. HURRA!

Så sa han at han kunne kjøre meg på Eplehuset i dag da, så sånn ble det. De prøvde å få den på der også, men ingen liv, så da måtte de ta den inn og det ville ta 1-2 uker. DOBBELTHURRA! MEN så var det mulig å gjøre det til hastesak (ja takk?!) men det kostet 990,- Whatever, det måtte jo gjøres, så de begynte med én gang men det ville gå et par dager.

De trodde med 99% sikkerhet at all data var der da, så det er bra. Men hvis det er hovedkortet er jo maskinen helt død, og jeg får ny. Litt trist men skal jo ikke klage sånn sett.

Men jeg var jo kjempestresset for jeg hadde allerede tapt en del tid, og det å vente i enda flere, orket jeg ikke tenke på en gang. Og så da, begynner pappa å spørre eplefolka om iMacene og litt sånt. Og jeg lurte på hva i alle dager han pønsket på. Jo, han kjente til følelsen sa han, og jeg kunne jo ikke miste mer tid, så han skulle KJØPE EN TIL MEG:-O

Jeg trodde jeg skulle dø, herreguuuuuud for en snill pappa! Han sa at han så på det som en investering, og at jeg fikk se på det som forskudd på arv:-D

Så nå er jeg lykkelig eier av en 27" iMac som jeg skriver på akkurat nå, og får kommet i gang med eksamen i kveld. Jeg hadde også heldigvis sendt strategien på mail til mamma så det eneste som har gått tapt er logoen jeg ikke har fått lagret. Men jeg husker jo hva jeg gjorde, så det skal gå bra.

FOR ET DØGN!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du er da!! :) Får også håpe at du får ut informasjonen på den gamle maskinen. Lykketil med eksamen :)

Skrevet

Ja jeg er kjempeheldig!!

Jeg har uansett backup men ikke av de ti siste dagene, og da hadde jeg også eksamen......men de trodde ihvertfall at det skulle gå i orden.

Krysser fingrene:-)

Takk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...