M4 Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Ja ja, han har bestemt seg for at juni er en bedre måned å bli født i da antar jeg. Ble strippet i går, foreløpig ikke noe stor effekt, men har time til igangsettelse på fredag hvis ikke ting går sin naturlige gang innen den tid. Noen fler?
FrkVips Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Min lille maibaby har tydeligvis også bestemt seg for å satse på juni i stedet ...! 3 dager på overtid i dag (bare), men håper hun kommer snart nå.
tilletull Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 6 dager på overtid her og.. i dag har eg gått tur, vaska vindu, spist ekstra sterk mat osv... ingen tegn så langt.. gjer alt eg kan for at det skal starte av seg sjøl ,for å sleppa å bli sett i gang..vil ikkje ha ein tøffare fødsel enn nødvendig. Har høyrt noko brukar lakserolje,men det vågar eg ikkje prøva
M4 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2010 Enig, tør ikke prøve lakserolje jeg heller! Men jeg har kjøpt noe som heter Duphalac på apoteket som skal hjelpe på fordøyelsen siden magen er ekstremt treig om dagen.. Har gått masse i dag og det gjør ganske vondt i magen/livmorhalsen etter den strippinga, så jeg kan jo håpe på at det holder på å modnes mer.. Vil så veldig gjerne starte av meg selv!! Vil at kroppen skal fungere!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Har også et lite stabeist i magen som ikke vil ut for alt i verden... bare mas og tull.. 7 dager over termin i dag... Blei strippa og tøyd hos jordmor i går og har slimet og blødd masse etterpå, i tillegg til at jeg hadde harde rier i natt, men med en gang vi bestemte oss for at vi måtte dra inn, for nå var det GARANTERT i gang, så ga det seg... typisk.. =( Men har overtidskontroll på sykehuset i morra, og vet jeg er moden og myk med 4 cm åpning, så jeg håper de har kapasitet til og bare kjøre meg i gang (forhåpentligvis tar de vannet Nå er jeg DRITT lei =P Lykke til jenter, de kommer nok snart
Gjest Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Hmm.. Jeg trrodde helt ærlig jeg skulle få april barn (fikk første barn 3 uker for tidlig).. men den gang ei. Min ul lyd termin var i mai men i dag er jeg på 12.dag på overtid. Har sykehustime i morgen onsdag så jeg håper de kan hjelpe meg der.. Lykke til alle sammen, dette er tungt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå