minimimmi Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Jeg trur hun er sint! Sparker og hikker..... Gleder meg til hun kommer nå!!!!!
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 hehe så morro! :oD Lillepia mi hikker mye hun også, men akkurat no er hun så stille... Jeg har stått å svunget meg på kjøkkenet, middagstid, så da sovnet hun vell! ) Ellers sparker hun, hikker og bokser... Bokser så hardt at jeg skvetter noen ganger... Men det er godt å kjenne det er liv, gleder meg også til hun kommer... Så bli ferdig med Juni mnd nå så kan hun bare komme til mamma å pappa å de stolte storesøsken! Gleder meg til å trille! <3
minimimmi Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2010 Deilig å ha mage man kan svinge med :-) <3 Gjør det automatisk jeg også! Av og til blir jeg flau, feks når jeg er helt alene i butikker og begynner å singe..... Tenker jeg må se så gravid ut at folk blir dårlig av det... Det værste, synes jeg, er når jenta sparker når jeg ligger i senga! Kan gjøre ordentlig vondt når hun sparker der hvor jeg en gang hadde en midje.... Men absolutt, er bare glad for å kjenne liv, merker at det gjør meg mye tryggere. Ekkelt å være bekymra! Nå for tida er hun helt rar i bevegelsene, hun presser den lille rumpa si frem og tilbake over magen......! :-P Skjønner ikke at hun får det til! Helt absurd. Tenker mye på henne nå ja, og vertfall siden alle gravide kommer fram når sola skinner. Føles ut som hele byen er ute å triller! Når har du termin?`Jeg har 9. juli :-) Men håper aat hun kommer før :-) Samboeren min er optatt hele midten av juli.... Men han tar seg jo fri når det blir fødsel, men det er litt trasig.
Mamman til kasper og Elise Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Tuppa i magen min hikker også, hvertfall 2 ganger om dagen. Veldig lett og se det utenpå...må være slitsomt og hikke så mye da:O)
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 terminen min er 13 Juli, det er den jeg føler er rett... Ul termin er 19 Juli... Det blir helt feil i forhold til når jeg faktisk hadde mens, og faktisk hadde eggløsning, jeg kjenner når jeg har eggløsning, det er sykt vondt! Så 13 Juli er mer min rette termin, 42 dager til!! :oD Straks høygravid! Jeg ser kuler som drar seg over magen, hehe, sikkert en hæl eller ett kne kanskje, jeg lurer på hvordan hun ser ut, gleder meg, lurer på om hun har mye hår jeg! :oD
minimimmi Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2010 Uff, ikke noe greit når man er uenig i UL-termin, rart at man ikke kan prøve å møtes litt på halvveien i slike tilfeller. Høygravid ja:-) Hehe, jeg er så plaga med at magen presser seg i ribba..... Er øm på ene sida. Men men, kommer nok til å savne det når jeg er ferdig! Kjekt med mage :-) Ja, skulle tro det var et kne eller no her også, men jordmor sa det var rumpa, en plass må den jo stikke seg frem...... Jenta mi kommer nok til å få en del hår, ganske sikker på det! :-) Mørkt hår, håper jeg :-) Vi har mørkt hår, men hun har en bestemor med blondt, men jeg satser hun er mørk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå