Gå til innhold

Hva tenker dere om bleke mennesker midt på sommeren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg spent!! Er selv en av de snøhvite, hehe.

Skrevet

Ingenting. Rarere med knallbrune mennesker midt på vinteren som ikke har vært på ferie.

Skrevet

Godt og se at vi er flere som meg som ikke blir så fort brune :)

Og desuten har vi ikke akkurat vært plaga med di aller mest sol fylte sommerene.. :( Så er vel ikke så merkelig det..

Skrevet

Jeg tenker at de sikkert er som meg som ikke får brunfarge. Har for lite pigment i huden. Jeg får fregner da. I prinsippet tror jeg at jeg skulle vært rødhåret, men ved en feil ble håret blondt alikevel. hihi

Skrevet

Er ikke noe å tenke om de vel? For å si det sånn: hadde jeg hatt valget mellom å være tomat-rød og bleik, så hadde ikke valget vært så vanskelig

Skrevet

Absolutt ingen ting, men jeg tenker mye om de som er solbrun midt på vinteren.

Skrevet

Fornuftige mennesker.

Skrevet

Jeg reagerer mer på de som er lærbrune. Da tenker jeg hudskade og kreft. Folk har ikke begynt ferien sin ennå, og har ikke tid til å sitte ute og sole seg før utpå ettermiddagen, og da tar sola minimalt. Dessuten er det visst noe som heter solkrem.

Skrevet

tenker ikke over det. Reagerer / legger mer merke til brune folk på vinteren. det ser så unaturlig ut.

Skrevet

Tenker at de er anemiske eller albino

Skrevet

Tenker at de er trendsettere.

Skrevet

Mennesker som er vanlig bleke har jeg aldri tenkt over.

Men så sønnen til ei som far var sammen med for noen år siden og tenkte at han sikkert ikke hadde sett sola siden han gikk på barneskolen og alle barna må være ute =P

Han var ikke bleik, han var kritthvit! Sjelden jeg ser så bleke mennesker da he he =)

Skrevet

Jeg tenker at de har et usundt kosthold og dårlige vaner. De kjøper sikkert ikke reima, er alenemødre på fornavn med samtlige i barnevernet. Dessuten har de sikkert biffgardiner både foran og bak!

Skrevet

Merkelig. Det er omtrent det jeg tenker når jeg ser folk med kraftig brunfarge og andre solskader. Folk som er yrkesaktive har ikke tid til å ligge i sola halve dagen.

Skrevet

He, he.. Godt svar, 16:11 :)

Skrevet

Ja, de er også sånn. De fleste er sånn, egentlig, når jeg tenker meg ekstra godt om. Det har jeg lært på dibskolen.

Skrevet

Jeg syns det er tusen ganger verre med de som ligger i solarium veldig ofte! Noen blir ikke så lett brune, that's it. Mer enn det tenker jeg ikke.

Skrevet

Jeg er ofte blek midt på sommeren og jeg er ute hver dag i jobben min som førskolelærer. Jeg har rødt hår og må smøre meg med faktor 30 for ikke å bli brent. I tillegg tar dte lang tid før jeg får farge som ikke er innenfor fargen rød.

Skrevet

At de er smarte som holder seg borte fra solen så de slipper å se ut som en rosin før de er 30, samt at de forebygger hudkreft. Det er naturlig for nordiske kropper å være bleik.

Skrevet

Tenker ikke så veldig mye over det til vanlig, men siden du spør, så tenker jeg at at de vel enten har lite pigmenter eller at de av ulike årsaker liker seg dårlig i sola - eventuellt begge deler!?

Selv er jeg veldig blek, dels fordi jeg har dårlig med pigmenter og dels fordi jeg hater å sitte i sola. Er både lyssky og redd for å se ut som en rosin som 40åring...så jeg trives best i skyggen! :D

Skrevet

jeg synes de bleke er finere enn de som er skjoldete og orange av solpudder, spraytan, selvbruningkrem og anna mannskit smurt utover ansiktet. Folk ser jo faen meg ikke ut nå om dagen.. til og med rekalmedamene på tv er skittengrå eller orange.. Og på facebook legger folk ut bilder av seg selv sammen med noen ute smørerier i ansiktet. Ser de da virkelig ikke selv hvor grusomt stygt og ekstremt unaturlig det ser ut?? jeg ler!

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Da kommer jeg på at jeg vil ha en softis.

Skrevet

Tenker egentlig særs lite over det. Men: enten at de ikke blir så fort brune, at de sikkert er flinke til å bruke solkrem, at de liker seg best i skyggen. Egentlig veldig lite opptatt av om de er bleke eller ikke, jeg. Men prøver å ikke bli så veldig brun selv. Er jo sunnest å la være, selv om vi trenger litt sol, da.

Skrevet

At det er flott at noen vet å ta vare på huden sin og at de sikkert ikke ser ut som gamle sjøulker med gråpapiransikt når de er 40.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...