Gå til innhold

hmmmm, er blitt sykemeldt jeg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med en skulder i noen år nå, fra feburar har jeg jobba 100%, 50% som sekretær og 50% på SFO (jobba bare på SFO tidligere), skuldera har bare blitt verre og verre. Så jeg har vært å fått kortison sprøyte, blitt henvist til MR og det ser ut som det blir operasjon :-( Igår var jeg hos manuellterapaut, hun sa at hvis jeg skulle ha mulighet til å bli bedre så måtte hun sykemelde meg. Så nå sitter jeg her da, sykemeldt i minst 2 uker, utrolig kjedelig, men må vel bare høre på henne og hvile skuldera mest mulig, sukk!! Får selvfølgelig dårlig samvittighet overfor kollegane mine, er jo liksom ikke syk heller!!

Ja, ja, får gjøre det beste utav det og nyte at jeg slipper å stresse ut om morgenen, minsta kan få noen gode langer morgener hjemme å bli henta tidlig fra barnehagen, mens gutta kan komme tidligere hjem fra SFO.

Ha en fin dag alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff akkurat det samme har jeg blitt sykemeldt for i dag :( det er så kjipt

Skrevet

Kjempe kjipt!! Føler jeg "skulker" jobben, siden jeg ikke er syk liksom!! Idag har jeg minstemor (4,5 år) hjemme, så har jeg ihvertfall noen å snakke med :-)

Skrevet

hey folkens!

Det er fremdeles noe som heter aktiv sykmelding!

Det kan gå lang tid før du får operasjon og da er det greit å holde kontakt med arbeidslivet. Arbeidsgiver har også plikt til å i tilrettelegge. Hva med å jobbe litt, men med de store barna, så du ikke behøver å bidra ifht påkledning eller annet? Du er jo en voksenperson og kan bidra ifht det selv om du ikke bruker armen?

Skrevet

Tror ikke jeg blir sykemeldt 100% lenger en disse 14 dagene, men vet ikke. Manuellterapauten mener det er kontor jobben som er verst for skuldera, så hun skal komme å se hva som kan gjøres for å tilrettelegge arbeidsplassen min. Tror det hadde gått helt fint å gått på jobb på SFO, har til og med sagt i fra at hvis det blir manko på folk så må de bare gi beskjed, så kommer jeg, (sånn helt uoffisielt). Men manuellterapauten mente at jeg måtte være hjemme fra begge jobbene nå disse 14 dagene, for å få best utbytte av behandlingene. Krysser fingrene for at jeg får god effekt av behandlingene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...