Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 familien til min mann ødelegger forholdet mellom meg og min mann. spesielt ene søstra og moren til min mann. dem hakker og klager over ting jeg skal ha sagt og gjort hele tiden.. jeg er så sliten av å høre på dette nå. jeg er en rolig person som sier minst mulig når jeg ikke føler meg trygg rundt de jeg er med. jeg og min mann går til psykolog å får hjelp. men tilogmed hun sier det rett ut at hun vet heller ikke hvordan vi kan løse dette. min mann og jeg krangler veldig mye, og det er kunn om familien hans vi krangler. jeg mener min mann burde fortelle familien sin at han og jeg sliter i forholdet vårt pga alt det tullet dem gjør. er ikke nødvendig å holde på slik de gjør. vet familien hans vil ha meg vekk, men det får dem aldri til med mindre dem ønsker at min mann skal miste sine unger. min mann får ikke foreldreansvar for våre unger da han er voldelig når han er sinna og noen andre ting jeg ikke vil nevne her. jeg mener når tilogmed en psykolog ikke kan gi oss råd da blir det vanskelig.. men verre er det når ikke alle er klar over konsikvensene det får at dem driver slik mot meg og min mann. min mann vet godt hva jeg har gjort og ikke gjort og at det meste de sier er løgn. men han sier at den familien betyr mer enn det jeg gjør. føler det er litt feil å høre slik når han valgte meg og starte en familie med meg. var hans valg og gjøre det. vis han ikke ville det så hadde han ikke trengt. jeg elsker min mann men føler vi har kommet til et punkt hvor alt er usikkert. jeg er graivd i 24 uke med unge nr to med han. og høre dette sårer utrolig. vi har ikke pratet med min mann om hva han sa til psykologen i går enda, siden jeg måtte rett på jobb og når jeg kom hjem da sov han. han startet på jobb halv 7 i dag. ikke kommet hjem enda. jeg vet ikke helt hva jeg skal si til han heller. jeg elsker han men føler han ønsker vi skal flytte fra hverandre. hva gjør jeg? hva er riktig?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Hvorfor er du sammen med en voldelig mann?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 At en mann er voldelig mot partneren sin betyr ikke at han ikke vil kunne få hovedomsorgen eller mye mer enn minimisamvær med barna. Fedres rett til barna sine settes over mors rett til et trygt liv uten vold og barnas rett. Selv foreldre som er voldelige mot barna sine, får samvær - "for barnets beste", som det så vakkert skrives. Går mannen din i terapi for sin voldelige atferd? Snakker dere om volden hans på familievernkontoret? Hvis nei på begge spørsmålene, bør han vurdere dette, uavhengig av om dere fortsetter relasjonen deres. Men jeg vil anbefale deg å stå opp for deg selv og barna dine og nekte å bli behandlet med vold - en av mulighetene til det er å bryte relasjonen med voldsmannen (så langt man nå kan det, når det er barn involvert). Hvorfor ikke be han om å flytte ut for en periode? Eller så flytter du, men da må du ha barnet med deg og få pappaen til å melde flytting for barnet, hvis ikke blir det han som får hovedomsorgen.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Ekskluder svigerfamilien fra livet deres for en periode og se om det blir bedre utav det. Snakk med mannen din og be han ta opp med familien at dere trenger å jobbe med forholdet i en periode og ikke ønsker noe besøk/forstyrrelser fra dem. Og ta det fra der! Se hvordan dere har det uten dem i livet deres. Går det bedre med forholdet da, kommer vel mannen din til å skjønne hva familien hans gjør med forholdet deres. Kanskje da vil han ta affære. Fortell hvordan det går da:) Lykk til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå