Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har nå vært hos en venninne i over 1 uke for å passe på hennes 2 barn for at hun skulle få en ukes tur med venninner. Slappe av og kose seg. og at gubben hennes ikke skulle ta seg fri fra jobben ( jobber ikke der dem bor) Hun lurte på om jeg kunne komme 2 dager før hun dro så jeg så hvordan vanene til minste jenta var. Greit det tenkte jeg. Jeg pakka kofferten og tok toget oppover der dem bor. Jeg kosa meg med barna jeg :-) Og vi hadde masse moro. Så kom far hjem på fredag etter jobb. Han ble sur for at jeg hadde laget middag til barna og at vi hadde spist da han kom hjem. Han ble også litt sur for at jeg ville dra hjem til mitt bosted på lørdagen ( hadde jo vært der over 1 uke da. Så jeg savna leiligheten og senga mi) men siden jeg er snill så ble jeg der til søndag og til min venninne kom hjem. Da hun kom hjem ( ca 15.00) så ble hun sur for at jeg ikke hadde laget middag ennå. For hun trodde virkelig hun kom hjem til ferdig laget middag sa hun. Å hun ble ennå mere sur da hun så jeg ikke hadde klippet gressplenen dems. Kjente det bobbla i blodet, men jeg bet tennene sammen og bare snudde meg. ( er da ikke min jobb å klippe gresset dems. Jeg var jo der for å passe på barna dems) Så var det på tide å reise hjem. Jeg spurte om dem kunne kjøre meg til togstasjonen, men min venninne hadde drukket ganske tett kvelden før så hun trodde hun ennå hadde promille i blodet sa hu. Greit nok det, men han far sjøl gadd heller ikke. For da måtte han fylle bensin sa han. Å han ville se filmen på tv ferdig først uansett. Så det endte med at jeg tok taxi til togstasjonen, men det værste var at jeg fikk ikke ett takk for hjelpen av noen av dem.. Så dette er siste gangen jeg hjelper til når man bare får sure miner og ikke ett takk engang.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Finnes det så utakknemlige og dumme mennesker altså? Herreminhatt, de der hadde jeg kuttet kontakten med tvert. Du er da ikke slaven deres? Hvorfor skulle du bli over når faren hadde kommet hjem? Hvorfor i alle dager trodde hun at du skulle lage mat til henne? Og hvordan i huleste kom gresset inn i bildet? Gærninger, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Oh My God!! Snakk om utakknemlighet! HÅPER dette er tull. passe barna i 1 uke?!?! Du er supersnill! De burde sendt deg på sydentur!
blueeye Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Du har blitt dønn utnytta min venn. For noen ekle mennesker. Håper i det minste du fikk betalt for å passe unga den uken.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Haha! Dette tror jeg like mye på som jeg tror at Paris Hilton er jomfru
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Fy flate for noen utakknemmelige ....ja....egner seg ikke på trykk hva jeg mener! Utrolig at noen kan være sånn!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 HI her. Alt er faktisk sant som noen over her ikke tror. Ja føler meg veldig utnytta. Joda jeg fikk noe for det. Jeg fikk sure miner. Hun trodde vel jeg ville klippe gresset siden hun snakka om det hver dag før hun dro om at hun skulle ha klippet gresset.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Herregud, at det er mulig. De der hadde ikke jeg gidda å være venn med i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #10 Skrevet 1. juni 2010 Hallo?? Sykeste jeg har lest på veldig lenge. Sjokket.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #11 Skrevet 1. juni 2010 Hi her igjen. Jeg sitter vel mest igjen skuffelse over å ha blitt utnytta og ikke fått ett takk for hjelpen. Penger er uvesentlig siden jeg elsker di barna. ( er gudmor til den ene), men ikke å få ett takk engang. Det er utrolig sårende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå