Gå til innhold

vonde kynnere etter fly tur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. har vert ute å flydd i helga.. oppturen gikk fint, men hjem turen var utrolig smertefull.. mye turbulens i lufta gjorde at det ble mye smerter i magen.. nå sitter jeg her, et døgn etter å har fortsatt disse smertene... er det farlig ? magen strammer seg, smerter nede i magen å bak i rygg... jm time i måro.. vente til då, eller ringe føden ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, da - ta en paracet og se om det hjelper, legg deg ned og slapp av. Om det ikke går over ville jeg kontaktet føden. Lykke til!

Skrevet

takk for tipset :)

Skrevet

Håper du kjenner deg bedre snart. Lenge til termin? Skal ut og fly til uka selv og ble litt skeptisk da jeg leste dine erfaringer her...

Skrevet

er 35 uker i dag... skal egentlig gå greit å fly, men tror ikke lille gull i magen syns det va stas me berg å dalbane... ( turbulens) blitt lite søvn i natt...

Skrevet

Huff, huff. Du får prøve å få deg litt søvn og se om det hjelper - ikke greit å ha det slik!

Skrevet

Jeg ville ringt med en gang!! Fikk det samme forrige gang i uke 35 (jeg flydde ikke) og tok det for å være vonde kynnere ,men kom baby hos oss ja:)) hehe Bedre å være på sikre siden :))

Skrevet

tok meg ein paracet å fikk sove litt.. den verste smerten gidde seg, men kjenner det fortsatt i magen.. ikke så gale i ryggen lenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...