Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Ja...da var vi satt opp til å bake kake til barnehagens sommerfest.. Noen forslag? Vurderer muffins...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Muffins eller sjokoladekake er alltid en bankers hos barn. Litt kjedelig da de fleste foreldre kommer med det samme, men ungene elsker det :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Jeg baker aldri kake. Hadde jeg blitt satt opp på en sånn liste, hadde jeg bare gått på Rimi og kjøpt et par poser med boller.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Hva med å bake en langpanne med ferdigmix fra toro? Hvis du lager den med melkefri margarin (har i alle butikker), så kan jo goså de med cøliaki og melkeallergi spise denne ). Ingen her som har allergier, men peleir å lage den til barnehagefester, tilstelninger på skolen osv. Den er uansett god for alle
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Kjøpte boller funker bra det også, poenget er jo at barna skal ha noe ekstra kos....barn er ikke kravstore ;-)
Himmel og hav Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Stek en haug med lapper/sveler. Det går alltid unna som bare det. Om du vil gjøre de litt mer spennende så tar du med en bolle med tyttebærkrem ( 2 deler krem, en del seterrømme og en del tyttebærsyltetøy) som tilbehør.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Jeg planlegger muffins. Det er vel kanskje litt kjedelig, men gutten min ELSKER det, og det er jo det viktigste for meg
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Takk for forslag :-) Hvor mange muffins må jeg evt. lage? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå