Gå til innhold

Symptomer


robbiefan

Anbefalte innlegg

Er jeg tidlig ute eller er det noen andre som kjenner seg igjen??Jeg er i uke 5, snart i 6. Jeg har meget ømme pupper, behov for mye drikke , ofte do besøk og kvalmen har av og til vært på besøk. Er det noen andre som har fått symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noen store symptomer. Bortsett fra at jeg nå som sist, er konstant sulten! Jeg har nettopp spist lunsj, og allerede nå er jeg sulten igjen! Sånn har jeg hatt det i to dager nå. Så noe er på gang iallefall. Sist hadde jeg kjempe ømme pupper en uke før IKM. Nå i dag er første gang jeg kjenner antydning til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kun i uke 4 og har hatt kvalme, trøtthet, svimmel, tøste og svettetokter i en uke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+4 og har ingen symptomer bortsett fra positiv test og litt vondt/oppblåst i magen. Er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helt normalt helhog. jeg er nok litt tildlig ute med symtomer pga en SA sist mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre! Det er første gang jeg er gravid,så vet liksom ikke hvordan det skal kjennes ut. Når ringer man legen for å avtale første time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte å nevne oppblåst i magen..:-) Jeg håper det fortsetter å spire i alle vårres mager.:-) Jeg mistet sist gang i uke 6, så nå krysser jeg fingrene..:-) Nesten så jeg ikke våger å glede meg enda..skal være så lykkelig når uke 12 kommer..:-) Er det flere som har det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skrekkblandet fryd. Gleder meg også veldig til uke 12! Har litt vondt i magen og vondt i korsryggen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er snart i uke 5 og har allerede masse symptomer synes jeg til å være så lite på vei.

svettetokter, søvnig, småkvalm, mensmurringer, oppblåst, hyppige toalettbesøk, sulten ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...