Gå til innhold

Da var endelig vår mnd her junimammar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig 1 juni!!!

Termin om 19 dager...men han er mer enn velkommen til å komme før:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig er mnd. her ja.. Termin 20.juni jeg, men håper det lille under kommer snart.. hehe : )

Jordmor var spent på om jeg kom på kontroll neste uke ; )

Hodet har iallefall festet seg her, så nå er det bare å vente på at ting skal skje : )

Skrevet

Ja, det er otroligt spennende at det nu snart er vår tur:) Termin 6. juni og jordmor sa på kontrollen idag at hun ikke trodde jeg kom til at gå mange dager over termin... dvs at jeg antagligen føder i løpet av en uke :)

Skrevet

jaaa det er så rart å tenke på:)skal ha planlagt ks om 22 dager:):)

Skrevet

Plutselig føles alt så nærme. Har ikke termin før 24 juni, så jeg blir vel den siste av oss damer. Men juni ,åned ser ut til å bli bestående av: sofa, kjølige plasser, dusjen og senga. Hehe, er en 10 min duracell kanin og trenger laaaaaaaang ladetid

Skrevet

termin 6 juni her:)

legen mener jeg vill komme snart, han ligger ganske så langt nede.

Skrevet

Syns juni kom veldig mye fortere enn jeg hadde trodd! Planlagt ks om en uke, helt rart å vite! Er plutselig 2barnsmor om 1 uke....!

Skrevet

Ja plutselig var det juni gitt. Det er skikkelig rart..

Har termin 21.juni, men håper faktisk han holder seg inne noen uker til. Har jobbet helt frem til permisjonen startet så jeg trenger litt tid til å mentalt forberede meg på at det straks kommer en til + ikke minst litt tid til å slappe av og kose meg med små forberedelser :-)

Lykke til alle junimammaer! Jeg har ikke vært her inne så mye denne gangen, men nå når jeg går hjemme kommer jeg til å følge med. Gleder meg til å høre fødselshistorier etterhvert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...