Ronja&Odin Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 skulle prøve nå, og vet ikke helt hva jeg kjente, så skal prøve og forklare. jeg ssatte meg på huk og putta oppi to fingre, gravde meg litt frem og tilbake:p så stoppet det, men når jeg tok fingrene litt bakover da så fikk jeg de ennå mer oppi, og har ikke lange nok fingre til og finne ut hvos langt opp før det stopper der:p var også mykt bak der.. er det livmortappen som er moden eller har jeg ikke lange nok fingre til og kjenne selv? (har ikke korte fingre altså) uff *flaut* men luuuurer så fælt...
Sanny19 Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Dytt!!.. Jeg har ikke kjent noe tapp ennå jeg.. Såå følge me litt her no:)
mammaen til 2+1 Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 kjente på denne både før jeg ble gravid og rett før termin sist gang... Noen ganger ligger den kjeempelangt baki der så det er ikke sikker du når frem.. du må nesten bare prøve til forskjellige tider.. eventuelt forskjellige tidspunkt.. Vet ikke hvordan det kjennes når den er helt utflata.. men når den er der så kjenner du det er en tapp.. eventuelt en myk running som du gjerne kan få fingrene inn i etterhvert som du får åpning... men det som du ser er jeg ikke superflink til å forklare dette.. hvertfall ikke nå som det er så lenge siden. Dersom den er utflata vil du nok alikevel merke at det er en litt mer hoven "running" som du får fingrene inn i..
mammaen til 2+1 Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 leste innlegget ditt en gang til... alltså hvis du har funnet noe myk som stikker litt ut oppi der så har du nok funnet riktig.. da er den myk og moden.. men den kan enda ha litt lengde... dersom du får 2 fingre inn så er det 2 cm åpning... osv... ville ikke stukket fingrene heelt inn om jeg var deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå