Gå til innhold

ok..dagens ekleste spørsmål, men trenger svar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynte plutselig å klø i rompa en dag jeg sto i dusjen(dette er 3 dager siden) jeg kjente en liten prikk nær endetarmsåpningen og dette klødde som bare fyyy..

jeg tenkte ikke noe mer på det, men dagen etterpå hadde det komt litt flere prikker og blitt litt hovent. det stikker liksom litt og er sårt og klør forferdelig:( den andre dagen da det liksom blusset opp var jeg helt rar i ene foten,skikkelig sår i huden og hadde influensaverk(kun i ene foten) nedover beinet og helt ut i stortåa:p

jeg hadde for noen år siden et herpesutbrudd på ryggen(syyykt å få det det på ryggen i grunn:p) hvor jeg fikk en avgrenset runding med røde prikker som klødde og var vonde. jeg hadde dessuten influensasymptomer med feber. det gikk noen uker før utslettet var borte. kan det være et herpesutbrudd jeg har fått nær rumpehullet? jeg har hatt fast partener i over 6 år, og ingen utro osv.. jeg fikk det første herpesutbruddet menst jeg var sammen med han. legen sa det sikkert hadde ligget latent i kroppen. Verken jeg eller min partner har hatt munnsår heller, slik at det evt. kunne ha smittet ned i rompa(ikke det at han driver å sleiker meg i rompa, men kan jo komme borti) jeg er fortvilet og er redd jeg må gå med en kløende rompe i flere uker:( dessuten er det dritflaut og skal brette ut rompa for legen..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert herpes! Og du trenger ikke gå til legen, det går over av seg selv i løpet av kort tid. Har det selv, men har ikke hatt utbrudd på flere år nå. Du kan jo evt smøre med tea tree oil eller aloe vera for å lindre, eller hvis du har en sånn salve på resept. Ta det med ro, er ikke farlig. Har hatt det en gang i rompa selv, kom ikke tilbake dit.

Skrevet

ja jeg håper at det blir med kun dette ene utbruddet i rompa. men noe jeg er redd for er å kunne få det i underlivet:( hva tror du? jeg er redd for at svineriet vil spre seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...