Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Har hatt så mye kynnere og maserier i går kveld, i natt og idag.. Har rett og slett blitt skikkelig kvalm og dårlig av dem nå. Kjenner godt at det ikke er rier, så er ikke redd for det. Men er det da problem å ta en enkel paracet? Blir så trøtt av å ha vondt, og skal jo ta meg av en liten gutt også.. Hvis jeg får ekte rier, så merker jeg de vel uansett...? Husker hvertfall at det hverken hjalp med smertestillende eller sovetablett(hvor jeg hadde fått begge av sykehuset) sist jeg fikk rier.. Hadde like vondt uansett.. så da fødte jeg istedet;)
JuniAnkerHansen Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Tror nok du trygt kan ta deg en smertestillende ja. Dersom du får rier så vil du merke det uansett, må nok sterkere ting enn en paracet til for å lindre de smertene
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2010 det var det jeg trodde.. Da hiver jeg i meg 1, og satser på at jeg blir god nok til litt husarbeide før det er ut på lekeplassen med lillegutt:)
Mamma til to guttegull Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Jeg ville ha tatt en magnesium i stedenfor. Den er helt uten bivirkninger og får muskulaturen til å slappe av.
mizza84 Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Hei, jeg har måtte tatt paracet flere ganger i uka i flere uker nå pga, hodesmerter og bekken smerter. Legen min sier det er helt ufarlig for barnet, det sier de også på sykehuset men ikke mer enn 1 gram av gangen altså to vanlige.. SÅ du kan trygt ta en paracet i ny å ne når du har vondt
SpongeBob Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Det var sånn jeg ble klar over at kynnerne hadde gått over i ordentlige rier med andremann, da paraceten ikke virket lenger;-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 du kan trygt ta opp til 1000 mg paracet 4 ganger i døgnet.. du vil alikevell kjenne rier og ha effekt av dem:)
Ronja&Odin Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 jeg spurte legen min ang det der, hun sa at det er ikke fsarlig og ta, og hvis jeg tar det på kvelden for og ikke ligge og vri meg og ha vondt men heller klare og sove litt så skulle jeg bare ta.. to paracet om dagen er ikke farlig... og den anbefalte dosa bak på pakka er heller ikke farlig... og er det ekte rier hjelper det ikke uansett:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå