Gå til innhold

3D-UL, jippi & hurra!


Hjertelyd & Knøtteline

Anbefalte innlegg

Var på 3D-UL i går, det var superhyggelig. Ikke overraskende lå snuppa og gjemte seg bak navlesnor, hender og føtter, og da hun først stakkf rem hodet i noen sekunder rekte hun tunge til oss, ti-hi! Det var så fin opplevelse!

 

JM målte bebis og beregnet vekt. Hun er bare 3 % over normalen, dvs. fullstendig komplett gjennomsnittlig størrelse :) JM sa st hvis veksten frotsatte i samme tempo kunne vi regne med fødselsvekt på ca 3500 g (side både jeg og mannen min var så store ved fødsel også). Var på uke 28-kontroll hos lege i dag og fikk samme beskjed (ut fra symfyse-fundusmål)! Har bare gått opp en liiiiiten kg siden forrige kontroll, er SÅ fornøyd med det! Mor & barn har det bra <3

 

Og ute skinner solen, hurra-hurra-hurra :) Håper alle har en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så gøy! Gratulerer! :-) Så koselig å få se jenta si. Moro! så godt å vite at alt er i orden og at det bare er å kose seg videre!

Vi skal på 3D-UL om litt over tre uker. Blir bra. Gleder oss skikkelig!

sees imorgen, da, eller 9. på conzenso. Fortsett å kose deg i sola sammen med jenta i magen så lenge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så hyggelig! :-) Kjenner jeg blir ganske så misunnelig, og at jeg kanskje må bestille en 3D UL selv! :-) Hvor har du vært? Regner med det kan anbefales? :-)

 

Vi sees kanskje på treff i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, anbefales veeeeldig. Jeg var hos Mille på familie-klinikken på Majorstua hvor jeg også var på tidlig-UL i uke 12. Skal tilbake dit i august for modningsakupunktur. Hun er superhyggelig og flink og tar seg goood tid.

 

Hyggelig om du kommer på treff i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro :)

 

Eg gikk te modningsakupunktur hos Mille forrige svangerskap... fødte på menstermin, men fekk en veldig lang fødsel... klara ikkje heilt og bestemme meg for kva eg skal gjere denna gangen... men blir nok til at eg prøva det igjen :)

 

Var og hos ho og tok ordinær UL, og skal dit på 3d UL 22 juni :D

 

Gleda meg te og møte dokke den 9.. håpa eg får det til denna gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...