Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Sambo og jeg blir ikke helt enig om navn. Storebror heter Cristophe, men vi finner ikke navn til jenta i magen. Forslagene er: Daria Delilah Rosy Tamara Ramohna
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Cristophe? Med uttalelse "Kristoffe"? Da passer vel Ramohna best vil jeg tro.....
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Vi synes det blir litt mer spesielt med -h. Enten Ramohna eller Rhamona
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Mer spennende for dere kanskje, men utrolig irriterende for barnet å måtte stave navnet sitt hele tiden resten av livet. Akkurat som storebror garantert må bemerke igjen og igjen at nei det er ikke skrivefeil, det mangler ingen r på slutten, det skal være slik fordi mine foreldre syntes det var mer spennende. Hva med å tenke litt på hva som er mest spennede for barna også?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Cristophe og Daliah Tara Amalie Helena Elisabeth Danielle Cornelia Isabelle Anabelle
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #13 Skrevet 1. juni 2010 Så Helena var foreslått, hadde gått for det da. Bor dere i Norge? Bare nysgjerrig!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #14 Skrevet 1. juni 2010 Trenger ikke flere forslag. Bare synspunkter og rangering av de vi allerede har kommet frem til hi
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #16 Skrevet 1. juni 2010 Heheheeh.. Delilah! Helt klart. Da trenger hun aldri tenke på utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #17 Skrevet 1. juni 2010 Diaré er et vakkert fransk navn, som blir altfor lite brukt. Salmonella bør også overveies, samt Febrile.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #18 Skrevet 1. juni 2010 Evt Chlamydia eller Seborré.... Men ærlig talt- hvis dere på død og liv skal ha med den helt meningsløse og pretensiøse h'en i et navn som egentlig ikke trenger en h, synes jeg navnet burde staves Ramonah, ikke Rahmona eller Ramohna eller Rahmohnah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå