Gå til innhold

Lister meg forsiktig inn her...


Rafi

Anbefalte innlegg

Har fått to svake men tydelige tester. Har ikm i morgen, så håper og tror at testen i morgen blir sterkere :)

Foreløpig termindato 12 februar.....litt skummelt dette. Jeg var gravid tidligere i år, men i uke 10 så oppdaget vi på UL at det var stoppet opp, og måtte gjennom en utskraping. Så jeg klarer egentlig ikke å glede meg sånn kjempe mye før jeg ser et bankende hjerte. Krysser fingrene for at dette går rette veien og spira sitter som limt fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er en skummel tid vi er i!!Jeg klarer heller ikke å glede meg fult ut...Jeg mistet i uke 6 sist gang.

Men håpet er der...:-) :-)

Jeg krysser fingrene for oss og håper det spirer for fult og blir værende..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal vi klare det denne gangen :) Nå er det vår tur til å bære frem en liten en!

Og jeg synes februar er en fin måned å ha termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei rafi helt enig med at februar er en fin måned om denne svake men positive testen min idag er virkelig har jeg termin tre dager etter min egen bursdag altså termin 12 februar som deg!! ;D

vet du forresten hvordan jeg får lastet opp ett bilde av graviditetstesten min her inne på bim?vil så gjerne vise den frem og få noen synspunkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg har termin 11 feb, og jeg er livredd.. viste på UL i uke 10 at det ikke hadde utviklet seg, og det var grusomt.. Men cytotec, smerter og blødninger. Dette var i begynnelsen av Februar 2010.

 

Vil så gjerne at alt skal gå bra no, men klarer ikke å la være å bekymre meg....

 

Men krysser alt jeg har, også kjekt å lese om dere andre som har termin i Feb:))

Lykke til, til oss alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forresten og, VELDIG svake streker på 3 tester, så en strek er vel en strek:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du jeg har vært i gjennom akkurat det samme som deg! Oppdaget på UL i februar, da jeg skulle vært i uke 10 at det ikke var noe liv. Så jeg hadde utskraping.

Men nå er det vår tur :D denne gangen sitter den helt frem til februar 2011 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...