liljamin Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Jeg begynner å miste troen på at fødsel kan skje uten at jeg blir satt i gang. Var hos jordmor i går, hadde ingen åpning, så da ville hun heller ikke strippe meg,babyen er heller ikke festet. Livmorhalsen var kort,det var det eneste positive tegnet.Jeg haddde virkelig håpet at jeg skulle slippe å bli satt i gang, men det ser ikke sånn ut nå...andre med meg??
Zeke Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Har dere gressklipper? med motor altså gå å klipp plenen så kan jge love deg (nesten da) at den vibbreringen vil starte veene dine iløpet av dagen, funker her i familien. Lykke til uansett.
liljamin Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2010 Jøss! Er det sant? Da får jeg ta meg en tur til foreldrene mine og tilby mine tjenester der! hehe:-) Har ikke hage, men takk for tips! :-)
assisi Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Føler med deg! Gikk selv 12 dager over med førstemann. Det er ikke uvanlig, husk det! Hva gjelder overtid ville jeg kanskje stått litt mer på krava og forsøkt å bli satt igang snart.. Det er ikke godt å gå over så lenge og man bekymrer seg mye da..LYKKE TIL!
Zeke Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Kan komme å ta min plen etterpå, har 5 uker igjen enda så må vente litt med å klippe plenen , men det har funka her i familien iallefal,så skal nok gjør det hvis lillegutt ikke er ute før terminen hihihi Lykke til, si i fra da om det hjelper for deg.
sossi Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 En venninne av meg bestilte seg gravidemassasje hos faceit og ba om modning. Innen 24 timer fødte hun. Hun har to barn som begge kom til på denne måten. En annen jeg kjenner sverger til en hyggekveld med sterk take-away mat og sex (ikke kjapp-en men langvarig...) Også ser jeg jo her på forumet at mange prøver lakserolje Selv har jeg født en dag før termin og en dag etter...men har vært veldig aktiv under hele graviditeten. Levd livet som vanlig (nesten). Masse lykke til!!!
firsla Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Jeg er med deg....er også 9 dager over i dag. Skal til sykehuset for overtidskontroll i morgen tidlig. Aner ikke om jeg er moden eller ikke, har ikke blitt sjekket. Men her er det ingen tegn på at noe skal skje med det første. Er førstegangs og babyen er ikke festet.... Er så lei...
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Heisann! Gikk tolv dager over tiden med førstemann. Ikke minste tegn til nærstående fødsel. Husker det var så varmt da, så jeg å sambo dristet oss til å kjøle oss ned med en dukker i sjøen, morgenen etter våknet jeg med regemessige rier! Her om dagen rota jeg i blomsterbeddet, og fikk noen maserier om kvelden, men har fortsatt 3 uker igjen til termin så venter med resterende i håp om det kan hjelpe å få fortgang på fødselen når terminen nærmer seg. Uansett lykke til, er nok ikke lenge før du har den lille i armene dine
liljamin Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. juni 2010 Tusen takk for oppmuntrende ord og gode råd! Jeg skal i hvertfall gjøre det jeg kan gjøre for å få fortgang! Uansett så kommer jo gullet innen helgen er over( blir satt i gang på fredag..) Det blir stor stas! Ønsker dere andre her inne masse lykke til!
MammaUnderOpplæring Skrevet 1. juni 2010 #10 Skrevet 1. juni 2010 Lyke til Håper den lille kommer før fredag da så du slipper å bli satt igjang :-)
lovley Skrevet 1. juni 2010 #11 Skrevet 1. juni 2010 er 10 dager over i dag.ingen åpning hos jordmor i går.har klippa gress,vaket do å kjøkken,gått lang tur,sex ,men ennå ingen baby.har planlagt keisersnitt på torsdag,men hadde blitt veldig glad hvis han hadde kommet av seg selv...
Gjest Skrevet 1. juni 2010 #12 Skrevet 1. juni 2010 Hvorfor får du keisersnitt hvis du ønsker at barnet hadde kommet av seg selv vaginalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå