Gjest Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Først finner jeg jenta med hånden inni kaka som ligger i kjøleskapet. En stor kremkake etter konfirmasjon i helga. Hun var et stort, lykkelig sukkersmil før jeg tok henne bort derfra. To sekunder etterpå sitter hun i skredderstilling på døren til oppvaskmaskinen, med kakeskjeer i hånden - slamrende sammen for fin musikk. I neste øyeblikk ligger hun oppå PCen min og har med magen sin tastet inn hundre nye kommandoer som har forandret skrift, skrivebordsinnstillinger m.m. Før jeg har fått fikset innstillingene står hun oppå fotskammelen, balanserer, veiver med armene og slipper frydefulle hyl mot meg når jeg løper mot henne i panikk. Og klokken er ikke ni engang. Hohooh, sånn går dagene. :-) Likevel, det har sluttet å snø og sola er på himmelen. Dagen er fiiin lell. :-)
Gjest sug lut Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Haha, dere burde hatt film av morgenen. Jeg skjønner at jeg har for store unger og at det er derfor jeg er feit.
Gjest amandine Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har tre relativt små, men er fortsatt feit og snart førti. Håpet nesten ute men humøret på topp!
Gjest sug lut Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Feit, førti men langt fra ferdig - det er oss. Vi vet at det er håpløst og vi gir oss ikke.
Villa Perlesukker Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Jeg skulle gjerne hatt noen kilo ekstra men får jo aldri tid til meg selv i dette huset. Kan ikke huske sist jeg fikk sitte i ro og spis uten å måtte hente glass, drikke, datteren, gaffelen som falt, klut til melken som rant utover osv. Jeg vil ha husmorferie NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 hehe... lille bøllefrø her er det mer "de der får du rydde opp selv, NÅ!" og det er vel derfor jeg ikke blir noe tynnere... hehe
Abra Makabra Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Det går i samme duren her, bortsett fra at når kvelden kommer så får jeg en avsindig trang til å kosespise og setter lett til livs en mengde snop som kunne underholdt en middels stor afrikans landsby i tre dager. Sånn ca. Det er et under at jeg ikke er feit. Lurer på når smellen kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå