MammatilNathaniel<3 Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Er såå sliten nå.. Leser om denne besømte lakseroljen.. Noen med erfaringer? Hvor langt på vei var dere da dere tok det? Og funket det?
Venter nr tre <3 Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Hei Jeg var så "tøff" at jeg tok 1 litt stor spiseskje i går tihi.. Endte i noen rier, ikke noe toalettbesøk. Men riene var faktisk bedre enn de jeg har hatt tidligere. Og jeg kjente modningsarbeidet. Jeg er også veldig nysgjerrig på dette med lakserolje om dagen. Jeg får se om jeg er tøffere i dag hehe Lykke til
lille_Harepus Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Jeg prøvde det i forje svangerskap. Hadde liten effekt, fikk litt rier men de forsvant igjen. Måtte ikke på do, selv om jeg tok en del .
nr13imagen Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 hei jenter. Jeg anbefaler dere ikke og ta lakserolje. Tok det i tidl. sv.skap. Et av de endte i styrtfødsel, hvor jeg fikk trykketrang i bilen. Var 10 cm åpning når jeg ankom sykehuset. Skal aldri bruke det igjen om jeg er aldri så lei
Venter nr tre <3 Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 nr13imagen: Hvor mye tok du da? Har du tatt det i flere svangerskap hvor et av de endte i styrtfødsel? Huff høres ikke greit ut å få trykketrang i bilen :/
nr13imagen Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Tok det med de første barna, men var sikkert ikke modent, så det endte bare i masse maserier og vondt i magen. Tror jeg tok et par spiseskjeer.
påtjukken Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 eg tok sist sv.skap.. endte med en del dobesøk hele natten og kjempe vondt i magen, men ingen rier e.l... tok igjen dagen etter og fikk bare ekstremt vondt i magen og kaldsvettet.. og INGEN baby:( før 4 dager etter da, men har nok ingenting med det å gjør...
Venter nr tre <3 Skrevet 1. juni 2010 #8 Skrevet 1. juni 2010 Jeg fikk modnings akupunktur i dag i stede Og kjenner det jobber bra Så står over lakserolje jeg =)
memather Skrevet 1. juni 2010 #10 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har lest jordmor som har sagt at man ALDRI må finne på å ta lakserolje, så tror det er en grunn til at det ikke er anbefalt...
Gjest Skrevet 1. juni 2010 #11 Skrevet 1. juni 2010 Jeg spurte jordmora mi i dag, og eneste innvendingen hun hadde var at d kom til å bli ubehagelig for meg med mageknip pga løs avføring i tillegg til evt rier som starter... Det var ikke noe farlig, men hun ville meg ikke ondt sa hun:)
Lykkeliten 2 Skrevet 1. juni 2010 #12 Skrevet 1. juni 2010 Venter dere til dere er på overtid med å ta lakserolje eller hvor lenge har dere evt igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå