HELomvending Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Jippi!!! Det kjennes jo nesten ut som at det nærmer seg!! (= Til nå må jeg jo virjelig si at svangerskapet har vært en fantastisk herlig opplevelse, og jeg håper dere har samme opplevelse damer, på tross av hormoner, vonde pupper og sparking hele natten, jeg vet allerede at jeg kommer til å savne det, men ikke noe så mye som jeg GLEDER meg til nurke kommer ut!! 100 dager!!! Jippppppiiii!!! (=
Cat&Gullungene Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Gratulerer med 100 dager! Jeg har 125 dager igjen, så om en 3 ukers tid kan jeg feire jeg også ;-)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Grattis! Jeg nærmer meg 28 fullgåtte og 3. trimester med stromskritt, nå er det bare milepæl etter milepæl fremover her Og snart får vi bebisene våre! <3
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Gratulerer med 100 igjen! ) Her må jeg vente seks dager til før jeg kan si det samme. Blir moro! Snart er de her! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå