Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Jeg kjenner at jeg kommer gutten min aller nærmest i rolige situasjoner. Når han skal gi mamma en kos, når han sitter på fanget og blar i en bok eller når han nesten sovner ved siden av meg i sengen... Slike ting. Det er da de ordentlige gode følelsene bobler i meg. Jeg legger også merke til at mannen min kommer han nærmest når de leker og ler. Jeg lurer på om denne forskjellen skyldes at jeg er roligere som person, eller om dere andre har noen teorier? og, først og fremst, i hvilke situasjoner kommer DU barnet ditt nærmest?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Yngstemann 4 år: Kommer nærmest han når vi leker, tuller og ler. For eksempel kjitler han og sier han er storebebien min, hehe. Og også om han er rolig og vi får i gang en skikkelig samtale om noe, ser hverandre dypt i øynene. eldste 10 år: Kommer nærmest henne når hun ligger på sofaen og jeg maserer henne med olje ( turner mye), tegner litt med henne eller gjør ting sammen med henne.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Han eldste på 5,5 når vi sitter i sofaen og jeg stryker han på ryggen (han elsker det!) Mellomste på nesten 3 når vi synger sanger i lag eller han sitter på fanget mitt og snakker og tuller. Og ynste på 3 uker etter jeg har amma han og han ligger fornøyd og ser på meg med store mørke øyner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå