BlåBlå Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21870277 Trenger ei vogn 2,5 åringen min også kan sove i - men den må være liten, lett. Men ikke sån plasthjultrille....Denne var rimelig og så grei ut. Brio Race har for tjukt håndtak, liker den ikke. Scooter synes jeg blir for stor, og så liker jeg ikke så godt designet på emmaljunga heller....De krysslissene er grusomme.
Sylteflesk Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Har du sett på Teutonia Timmy, den er liten og lett.
BlåBlå Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2010 Ja, vi har hatt en Timmy, men solgte den. Den ble rett og slett for kort i ryggen til jr. han lå med hodet inni kalesjen... Denne skal være lenger i ryggen.
It's all about me Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Nå en vogn bare er brukt en gang for så å stå et år bhegynner jeg å lure på hvor bra den egentlig er. Dessutten vard det jo bare bilder med fottrekk, hva skjuler de? Har også ikke hørt så mye bra om DBS vogner.
ano`num *17.03.10* Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Vi hadde den til et barn i bhg som sovevogn. Det er helt riktig som du sier; ryggen er laaang. Han lå godt og lunt i en sann juniorpose. Uten at posen ble for lang for vogna. Vogna var også lett og enkel. Det lille jeg trillet på den var den god å trille også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå