Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 ..i unge mødre Dk. Hun vil ikke ha noen venner, for hun har vansker med å stole på andre mennesker. Hun og samboeren holder seg kun for seg selv, og det er det som er best. Snart skal hun begynne på skole, men som hun selv sa: Hun finner sikkert noen å prate med, men noen venninne? Nei, det ville hun ikke ha... Stakkars unge som kommer til, den blir jo kjempe-sosialisert! Sunne holdninger fra mor og far!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Syns dine holdninger er noe oppsiktsvekkende jeg. Har ikke sett unge mødre DK, men vet at folk er forskjellige. Vi får sjelden vite alt som foregår i livene til de unge mødrene på TV..
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Selv om man har foreldre som ikke er sosiale så betyr det ikke at en selv kommer til å bli det. Mine foreldre er super sosiale, er med på alt som er. Mens jeg er rake motsettningen, liker å kose meg hjemme med mann og barn. Er sjeldent med på festligheter og den slags. Jeg er nok ikke like ekstrem som henne, men uansett er skikkelig hjemmekjær.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Er ganske enig med HI jeg! Kanskje vi ikke vet hva som har skjedd tidligere i livet deres nei, men slike holdninger er ikke sunne i det hele tatt! Overfører hun de samma holdningene til ungen så vil den begynne å avsky alt og alle. Kan jo være hun hadde en dårlig dag, eller var i en litt dårlig fase i livet så jeg håper det endrer seg. Har ingenting imot dama, bare holdningene hennes.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 HI nei er langt fra alt vi får se på TV såklart (gratulerer Einstein!), men det er jo ikke i kun en episode hun sier det. Og hvis du i tillegg ikke har sett episodene, så kan du ikke uttale deg heller, for da vet du ikke hva det er prat om. At holdningene hennes er slike er ikke noe JEG tillegger henne, men noe hun selv sier.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Men hun skulle jo begynne å studere, kan jo hende det gjør henne mer sosial. Og det at folk ser henne på tv gjør kanskje at flere tar kontakt med henne. Forhåpentligvis så kjefter de ikke på henne eller sender henne stygge blikk, det er det siste hun trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå