Dollywood Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 http://www.kenguruloftet.no/products/plone/webshop/ju-ju-be-stellevesker/Vesker-stellevesker :-):-)
Lillerosa Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Åh, ikke sant det er vanskelig:-) Jeg bestemte meg ganske raskt for at det var denne stellevesken jeg ville ha, men brukte litt tid på å velge deisgn. Har bestilt den i Purple Paisley nå. Synes det virker fint fordi det har litt futt og farge i seg, men er ikke like "skrikende" som noen av de andre. Men det var som sagt veldig vanskelig å velge:-) Har du noen favoritt da?
Dollywood Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2010 Jeg liker den samme som deg best!:-) men jeg er litt usikker på om den passer til vognen bare...:-s
Lillerosa Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Hvilken vogn har du da? Jeg har tenkt å ha den på en brun (mud) TFK. Satser på at det blir bra:-)
Dollywood Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har vogn fra før, marineblå, så det blir egentlig litt kræsj det....:-s dumt altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå