moota m storebror&lillebror Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hvordan går det?? Her går det supert!! =) Er så fornøyd med meg selv! Skal veie meg imorgen, men siden jeg var ute på byen, drakk en del og spiste også både usunt til både middag og til nattmat(!) er det spørs hvordan de resultatene er...... Målet er vel at det ikke har gått oppover, men da får jeg selv ta konsekvensen av det, og det er da lenger til målet og det blir kanskje lenge til neste gang jeg går ut =P
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Her går det gansge så greit ja. Trimme gansge så bra for tiden og det er jo så deilig, selv om det er så tungt så tungt så tungt av og til, pusten og pulsen går som besatt. Men kjenner jo at formen stiger og det er jo så deilig så deilig:)) Maten går litt opp og ned. Merker jeg ikke klarer å stille den inn til så mye trim som jeg har nå. Og så blir jeg veldig sulten om kvelden fordi jeg har spist forlite om dagen så går det for mye av feil ting inn om kvelden..
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2010 Ja da viste vekta 97,7 og jeg har gått opp 0,9 kg =( Skal fortsette en uke til og se, håper det bare er fordi jeg har vært på byen ihelga.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Jeg var og på vekta idag. Den går litt opp og ned. Så idag står den igjen på det samme som for to mnd siden.. Det var litt kjedelig for jeg føler jeg har blitt mye flinkere!! Jeg målte meg også for første gang på tre mnd og det viste litt opp på magen, og det var veldig kjedelig, men jeg har mensen nå håper det er derfor. Litt ned andre steder og noen steder sto det helt stille på. SSå må nok legge meg enda mer i hardselen og virrkelig gå gjennom hva det er jeg putter i denne kroppen min..
flypapir Skrevet 1. juni 2010 #5 Skrevet 1. juni 2010 Jeg skulle egentlig svare deg med ett skikkelig negativt innlegg i gårkveld, men istede blir det ett ganske-så-fornøyd innlegg idag! Er nemlig veiedag idag, og vekta viser -1kg siden forrige tirsdag. Jippi! Har vært diverse utskeielser i helgen, bl.annet to bursdagsfeiringer, samt jobb (hvor jeg må spise med pasienter, ergo ikke får veid maten ol). Har heller ikke fått trent så mye som planlagt, så var redd dette gikk dårlig... ....meeen, jeg er nå strålende fornøyd og har motivasjon til å gi det lille ekstra i uka som kommer! Har forøvrig meldt meg på en liten motivasjonsutfordring, så må ha minst 1,5 trimpoeng om dagen i juni mnd (for de som kjenner trimpoeng)..
lÅktiHaUDe Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Flinke dere er Moota: Ikke mist motet!! Det er sikkert fordi du var ute. Mye væske i kroppen også. Det du har inntatt nylig går fort bort igjen. Men du har lært at du må være gnien på hva du putter inn i tiden fremover ) Jeg er sånn passe fornøyd. Har vært super duper flink med maten. Ikke noe trim ( Pga eksamenslesing.. Gikk ned 0,5 kg denne uken. Så 3,6 tilsammen Har 6 uker igjen å gå ned på. Håper på mest mulig innen den tid, helst 5 kg )
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2010 Jeg gir ikke opp nei!! =D Har jo så god støtte her inne!! =) + jeg har merket på buksene at jeg ikke har gått opp. Så jeg fortsetter og prøver videre =) Lykke til dere andre også! =)
Ranveig R Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Då er eg i gang igjen med 30 day shred etter nesten ei veke pause pga reise + årets verste migreneanfall. Var på hotellferie frå torsdag til søndag, og hadde laaange bussturar før og etter, så det blei ein del "feil" mat og snacks. Samt ingen trening... Men totalt ufortjent har eg gått ned 0,6 kg Nyttår: 109,8 kg 30 day shred-start (11.05): 106,3 Forrige veke: 105 I dag: 104,4 Så frå nyttår har eg gått ned 5,4 kg, første delmål er tosifra i løpet av sommaren.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 2. juni 2010 Jeg er jo bare såååå flink når det kommer til maten/spisingen =) Men har ikke overskudd til å sykle nå. Savner ikke skiver! Savner jo selvfølgelig ikke sjokolade, for jeg spiser nutrilettbar eller nokabar hver dag! =) De er absolutt å anbefale som snacks om en slanker seg. Legg dem i kjøleskapet =) Faktisk så savner jeg ikke noe.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 Den videoen har jeg fått i posten idag. Og første dag på den blir imorgen.. spennende!!
flypapir Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Lykke til sommer-jenta! Du må fortelle oss hva du synes Jeg er snart ferdig med level 2 nå og merker godt at treninga har god effekt på kroppen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå