moota m storebror&lillebror Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Det gjør jeg! Men ikke hver dag da. Kanskje 1 gang i uka. Håper jeg får gjort noe husarbeid når de er i bhg også nå da =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Nå trodde jeg du mente pga det bråket og vekket barna. Jeg støvsuger når jeg føler for det. Enten de er våkne eller sover. Gjør som regel det meste når de er våkne. Nå er eldste så gammel at han legger seg ikke før kl 20.30 i ukedagene og da er det ikke mer igjen av meg enn at jeg lander på sofaen og sitter der til jeg legger meg. Evnt legger sammen noen klær eller andre slike stillesittende ting;)))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 støvsuger når det trengs jeg og. Gjør det som oftes mens ungene er våkne, men dette av mer praktiske årsaker, at det er da det er skittent, etter at de har spisset blyanter på teppet i stua ol. Men det er helt uproblematisk å støvsuge når de er i seng med tanke på bråk.
Lene~mor til tre Skrevet 1. juni 2010 #4 Skrevet 1. juni 2010 Støvsuger når det trengs, men da som regel mens ungene er på skolen... Når ungene har lagt seg synes jeg det er deilig å ikke gjøre noe særlig, å bare ta det med ro
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2010 Det var pga bråket jeg mente ja =) Noen ganger har jeg lyst å støvsuge mens de er våkne, bare for å slippe å høre på alt maset =P Nå sitter storesøster i baljen og hyler og skaper seg! Og jeg er heller glad for at oppvaskmaskinen står på slik at jeg slipper å høre det så veldig høyt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå