Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er nr 2, og jeg leser stadig at slimproppen har gått hos noen. Vannet gikk før riene kom med nr 1, og jeg kan ikke huske at jeg kunne se noe slimpropp (kan jo hende den havnet i do;)).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finns ingen fasit på dette.. ;) skulle øsnke at det var det.. noen opplever bare at det er mer slim.. Min berømmelige slimpropp så jeg såvidt snurten av.. grunnen til at jeg viste at det slimproppen var fordi noe datt i do.. og da jeg så ned var det rett og slett en kant formet som en halvsirkel... så da måtte det jo være slimproppen... mens venniner og andre jeg har lest om har foreksempel opplevd klyser av seig slim og lignende..

Skrevet

Dette har jeg også lurt på! For er det ikke farlig med tanke på infeksjonsfare å ha sex etter at den har gått? Litt kjipt om den går uten at det merkes, hvis man har tenkt å ha sex for å sette igang fødsel f eks.... :P

Skrevet

Sex i vei ;D jeg håper på at det skal ha ennå større effekt nå som min har gått hele helga..jeg ser det på papiret, og kjenner det altså da når jeg tørker meg..det er "limete", seigt, på en måte klumpete..vanskelig å forklare, men de fleste skjønner det bare når en ser det. Men det er ikke alle som merker det nei.

Skrevet

Jeg opplevde ingen slimpropp ved første svangerskap, men denne gangen må det ha vært den jeg hadde i truseinnlegget en dag jeg gikk på do. Det er 2 uker siden. Det var rosaaktig slim, og da jeg googlet slimpropp var det sånn det ble beskrevet av jordmødre. Leste at det ofte var rosafarget, men at det også kunne se ut som utflod - bare tykkere og mer slimete konsistens. Noen har visst også sett det som blankt slim.

Så det er veldig forskjellig. Jeg har også tenkt på det med infeksjonsfare, men da jeg nevnte for legen at jeg trodde slimproppen hadde gått nevnte han ingenting om det. Han bare mente fødsel ville starte innen 1 mnd fra den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...