Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hva skjedde sist eposode? Pleier alltid å være spennede siste episode før sesongslutt.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Siste episode var på fredag. Jeg fikk det ikke med meg Jeg satte meg like herlig foran tven nå 19.30 og venta. Hadde helt glemt at siste episode var sent. Blir vel til at jeg bestiller meg en ny uke med tv sumo.......er flere serier jeg følger med på som jeg ikke har fått sett i det siste.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 så dårlig, trodde ikke de pleide å sende på fredager lenger engang! Fader og.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Nei nettopp! De pleide jo ikke det. Derfor satt jeg å så på noe helt annent. Så aldri noe reklame om at siste episode skulle sendes på fredagen heller. For det har jo kun gått på tv fra man-tors.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 sluttet ikke noe spennende.. storm og dama ble venner ijenn. jens august fant ut at goggen hadde fisket med svein.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 ok. fortsatt drit dårlig at de sendte den på fredag uten å reklamere ordentlig for det når de ikke en gang har pleid å sende da.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Ble skuffet i dag jeg å Men litt godt også,slipper og sette meg til rette forran tv så tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå