Gå til innhold

Bare jeg som syns dagene går sakte?


Lykkemamma

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+5 i dag, og syns dagene går uendelig sakte....

 

Skal på tildlig UL 14.juni. Men det er jo en evighet til.

 

Hva gjør dere for å få dagene til å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh.. jeg er 5+1 og skulle ønske jeg var minst det dobbelte! Tror det er spesielt nå i begynnelsen når vi ikke har fortalt det til noen. Men familien skal snart få vite det + et par venninner, så da tror jeg det blir bedre. Jeg prøver å tenke minst mulig på det, leve som alltid. Ellers går jeg bare å smiler for meg selv :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får skikkelig sakte!!! :( skal på UL 15 juni, å reiser til syden 16 juni, å DA skal mamma og pappa få vite det.... å bare det føles som en EVIGHET til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det går tregt. Spesielt siden ingen vet om det enda, bare venninda mi. Og det er litt ensomt når man er dårlig å ikke ha noen å klage sin nød til... Mannen min vet jo det, såklart, men fortsatt etter 2 unger og nr 3 på vei, så skjønner han ikke helt svangerskapsplager... Hvor slått ut man kan bli.. Men så har jeg ikke vært så fryktelig dårlig med de to første, kun bekkenet, men nå er jeg skikkelig kvalm, og har i tillegg fått halsbetennelse... :(

 

Har første legekontroll 1/7, og det er leeeeeeeeenge til ja! Tror ikke vi skal fortelle det til noen før da, såfremt jeg ikke forblir så dårlig som dette, da må vi nesten forklare mitt frafall i diverse sammenhenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja..! Her kan jeg slenge meg på! Jeg er 5+3 på vei ca og synes jeg har vært gravid i en evighet allerede. Vil så gjerne komme dit hen at jeg begynner å se gravid ut og at jeg begynner å kjenne liv! Hos oss fortalte vi det til de nærmeste allerede da jeg testet positivt og det er vel rundt 2 uker siden nå. Jeg vet det er veldig tidlig å fortelle det, men vi klarte ikke å la være =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...