Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Tro? Har hatt en del utflod dette svangerskapet (sorry detaljer), men de siste dagene har det virket mer som "vann"... Noen som vet om det kan være fostervann som lekker? Hvordan det ser ut/lukter? Vet at det produseres nytt hele tiden, men når må man bekymre seg? Må vannet gå???
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 ring føden! Har samme prob selv med utflod og trodde det var fostervann men heldigvis ikke..
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2010 Takk for svar! Oppdaget akkurat en lik tråd nedi her, så ikke den når jeg skreiv innlegget!
Bilingüe Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Jeg lakk litt et par dager før fødsel sist. Det var litt hint av rosa. Ringte føden flere ganger, og en av JM jeg snakket med sa bl.a. at det ikke kunne være fostervann, for det er ikke rosa! Min svigerinne hadde heldigvis hatt rosa forstervann selv, og jeg har senere lest på nettet at det kan være rosa. Stol litt på deg selv også, og hva du tror. Sikkert ikke alltid lett for stressede JM på jobb å vite over tlf. Det du evt. kan gjøre, er å ta på et nytt bind, "samle opp" litt lekkasje, så kan de på føden få bindet og avgjøre om de tror det er fostervann eller ikke (test/lukt).
LettBris Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Her er det samme "problem"! Har hatt en del utflod jeg også, men nå er det våte flekker for å si det rett ut... Og veldig "vannete". Jeg blir så usikker!!!
reb2010 Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har hatt vann lignende utflod hele svangerskapet. Jordmor sier at det ikke er uvanlig at det blir mer utflod og denne er litt mer tyntflytende. Hun sier også at hvis det er fostervann så kommer det mye. Ungen sparker og lever selv om jeg har hatt det slik i mange uker så jeg har egentlig slått meg til ro med det. Har hatt mye soppinfeksjoner da...
06.06.10 Skrevet 1. juni 2010 #7 Skrevet 1. juni 2010 Jeg spurte jordmora om dette idag for jeg har selv hatt vannlignende utflod en stund. Hun sa at det ikke var uvanlig med mye utflod og at mange fikk litt vannlignende. Hun forklarte også at alt fostervann har en veldig sterk lukt, stram søtlig som man ikke kunne unngå å kjenne. Jeg har ikke hatt stram lukt så roet meg med det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå