Gå til innhold

Dagsrevyen: 8 % røyker i svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, tenk at det er så mange som er blåst i hodet og ikke bryr seg om fosteret sitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mange?? 8% er ikke så mye det

Skrevet

Skammelig !! (spes. i Norge i 2010)

Skrevet

Tviler ikke... jeg så ei høygravid dame i byen istad som røyka. Ekkelt!

Skrevet

Ikke mer enn 8%? Må si at det er ganske lite da! :-) Det beste hadde vært om det var 0%. Håper de 8% har trappet betraktelig ned i svangerskapet da.

Skrevet

Det er nokk mange flere enn 8 prosent. Jeg røykte,og vet om maaange andre som også gjorde det i svangerskapet.

Bare at de fleste skjuler det,noen klarer til og med og skjule det for kjæresten.

Skrevet

Er mye mer enn 8% som er blåst i huet!

Skrevet

Har vel lite relevans om man er blåst i hue eller ei. Noen får ikke til å slutte av forskjellige grunner. De fleste reduserer nok røykinntaket så godt de klarer, og har nok dårlig samvittighet hele svangerskapet, men den pinnen kan være veldig vanedannende, dessverre.

Skrevet

Det vil si at det er 8% gravide som burde bli meldt til barnevernet automatisk altså... Barnemishandlere!!!

Skrevet

Er så glad og stolt over at jeg har slutta både å røyke og å snuse!! Babyen i magen er glad for det også.. Så deilig å være kvitt den dritten der, å ikke la det styre livet mitt :-D Skal ALDRI, ALDRI begynne igjen!!

Skrevet

De som røyker får igjen da. De får MYE hardere fødsler!

Så trøst dere med det:)

Skrevet

Synes at 8% er ganske mye jeg da...

Huff - det er trist at folk ikke kan sette sine egne behov vekk når man har et lite uskyldig barn i magen :(

Skrevet

8 % for mye, 8 % som ikke burde få barn!

Skrevet

Så det er bra at både mor og barn straffes for at mor har røykt i svangerskapet? Hvorfor får de mye hardere fødsler?

Skrevet

Jeg røyka (er ikke stolt over det) og hadde en enkel fødsel som gikk fort, revna ikke og var oppe å gikk en halvtime etterpå. Frisk og rask både jeg og barnet :=)

Skrevet

Trist for barna... Tipper det er overvekt av unge mødre, som ikke har tenkt så hardt over prioriteringene sine.

Skrevet

Jeg anser dagligrøykere, og de som røyker under svangerskap, som enten arbeidsledige, uføretrygda, lavt utdanna, lav intelligens, eller særdeles svake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...