Junifrue Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Har testen så svakt positivt to dager på rad nå at jeg kjøpte digitaltest so viste klart og tydelig gravid, 1 dag før ikm. Er jo selvfølgelig kjempeglad, men føler på en måte et antiklimaks også siden samboeren min insisterer på en prøve til om et par dager fordi det er jo så tidlig... Så han er ikke så god å prate med ennå.... Har ingen symptomer, føler meg ikke gravid i det hele tatt... I tillegg skal man jo ikke kunngjøre graviditeten til noen så tidlig, så jeg lever til de grader i mitt eget hode akkurat nå, og det strider så til de grader mot min natur. Tør ikke helt å tro på hele graviditeten jeg....
lady82 Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 gratulerer! Gravid er du! ingen vits og bruke penger på en ny test... jeg gjor det... dumt! såklart tidlig, og "lurt" å vær stille om der:) men det er jo opp til dere:)
Junifrue Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2010 Takk dere:) Jeg kjøpte to tester på en gang, så kommer til å ta den andre uansett.... Må jo få samboer med meg på dette også... Dere som har fortalt til andre at dere prøver, fortalte dere også at dere var blitt gravid tidlig? Tror nok mamma og mine helt nærmeste veninner får vite det, om jeg skulle miste er nok det noe jeg kommer til å ha behov for dem gjennom uansett...
Snellamedto Skrevet 31. mai 2010 #6 Skrevet 31. mai 2010 Gratulerer :-) Vi er i nøyaktig samme båt! Jeg turte ikke tro det heller, selv om jeg fikk en meget klar strek på lørdag, og i dag testa jeg med cb, som viste GRAVID 2-3 uker. Endelig kunne jeg slippe jubelen løs - men også helt for meg selv, har såå lyst å fortelle det til div søstre og venninner og bestemødre som venter i spenning! (uten at de vet at vi har prøvd). Til spørsmålet ditt, jeg har fortalt det til bestevenninna mi. Av den enkle grunn at fredag sa jeg klart og tydelig at jeg skulle drikke på festen på lørdag fordi jeg var ikke gravid (testa neg. 17 .mai), og det var ikke no stress (hun vet at vi har vært litt på prøver'n). Plutselig kunne jeg ikke drikke likevel fant jeg ut lørdag kveld rett før avreise på nevnte fest, haha, jeg skulle bare dobbeltsjekke at jeg kunne helle nedpå alkohol. Eh. Hun ville skjønt det hvis jeg prøvde å lure meg unna der, pluss at hun er lege, så jeg trengte en konsultasjon på om to streker virkelig betyr gravid og så videre. Så ja, hun vet. Ingen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå