Gå til innhold

Må kjøpe ny vaskemaskin- noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 5 i familien så vi (jeg) vasker mye klær!

Vil ha en som tar en del klær, men det viktigste er at det finns kortprogrammer også. Jeg vasker mye halve maskiner så er ikke så glad i de lengste programmene;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra ut og til en grei pris i forhold til mye annet;)

Hvor lenge har du hatt den? Problemet vårt er at hver gang garantien går ut på vaskemaskinen, så går den istykker rett etter....

Vil gjerne ha en som kanskje varer litt nå;)

Skrevet

Miele. Etter å ha byttet vaskemaskiner gang på gang pga mye bruk endte vi på miele. Og vi har blitt der. Og vi kommer aldri til å bytte i hverken aeg, eller andre merker.

Skrevet

Og vi var også der at de holdt til garanti, og så var det slutt. Slitedeler holder bare i to år..

Skrevet

Var egentlig bestemt på at jeg skulle ha Miele denne gangen ja:)

Men etter å ha tittet litt på div. elektrokjeder på nettet så blir jeg litt i tvil. Er jo mye annet bra også ser det ut til....

Men har en knapp på Miele ja! Hvor lenge har dere hatt deres nå da?

Skrevet

Har ingen tips, annet enn styr unna zanussi (?) !!!!!!!

Tørketrommelen er drit, oppvaskmaskinen er drit og så er fader meg kjøleskapet også drit!!! Att det går an!

Hehe =)

Skrevet

JEg har samme maskin som Renate77 "oppi her" har ( Ariston hotpoint)

Hvis man kan elske en maskin, så er det denne jeg elsker!

Anbefaler den på det aller aller varmeste =)

Skrevet

Knallgod maskin ja :o)

Har hatt den i et halvt år, tror jeg. Ikke noe tull med den enda. Har kjøpt idiotforsikring på den som varer i 3 år. Den gjelder hvis jeg vasker bukser full av småstein/spiker el.l. som ødelegger maskinen. MÅ ha sånt her i huset :o)

Skrevet

Styr unna Zanussi og Whirlpool. Selv har jeg Bosh, den er helt grei, neste gang skal jeg ha Miele. På Miele kan en velge 3 programlengder på de fleste vaskeprogrammene (finvask, ullvask og lettstelt er jo korte i utganspunktet). Mine foreldre og en god venninne har Miele og den er helt fantastisk.

Skrevet

Jeg har samme type som Renate77, bare 6kg ikke 8kg. Ei venninne av meg og en kompis av samboeren min har akkurat samme. Helt fantastisk maskin, som går som bare det. Vi er 2voksne og 2barn, så den går noen runder i uka for å si det sånn. Mange programmer som ikke er særlig lange.

Svigers har miele maskin som er 2år gammel å den bruker nesten dobbelt så lang tid på 40graders bomullsvask som det vår gjør.

Skrevet

Tusen takk for mange svar:)

Datt ut av nettet i går så fikk ikke svart...

Må se nærmere på den dere anbefaler Renate77! Ser jo ut som en maskin for oss;)

Må inrømme at jeg trodde Miele skulle skille seg litt mer ut enn de gjør når jeg sammenligner med andre maskiner....

Får ta en tur å se med mannen på slep:)

Skrevet

Vår maskin røk for et par uker siden, og jeg kjøpte Miele W3365 .

Var drittlei vaskemaskiner som røk straks garantitiden var ute.

Er kjempefornøyd hittil, den vasker mye kjappere enn den gamle og renere. Mye mer stillegående og. 6 kg kapasitet, men de har jo andre typer med større kapasitet.

Er "intelligent", så hvis jeg f.eks vasker en halv maskin med 60 gr vask, korter den automatisk ned på tiden. På et vanlig 60 gr program med full maskin bruker den 1t 47 min, men hvis maskinen er halvfull bruker den ca en time. I tillegg har den kortprogrammer.

Tror ikke du vil bli helt fornøyd med et annet merke hvis du har lyst på Miele :)

Skrevet

Vi er forresten også 5 i familien, så vasker mye. Synes denne har mer enn god nok kapasitet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...